Direktlänk till inlägg 8 januari 2008

Oj oj oj

Av Ulrica - 8 januari 2008 21:27

vad jag har varit duktig idag, jag har städat bort allt som har med julen att göra, nya gardiner, dukar och lampor i alla rum =) Så nu känner jag mej väldigt duktig och gud så skönt att detta är klart för denna gång.

Mia kom till mej idag vi hade bestämt att hon skulle komma och hjälpa mej med Freja så jag kunde hålla på utan att känna pressen att hinna med henne med, så allt har rullat på galant idag. I morgon så ska jag och Mia ta oss en sväng på staden när Micke har vaknat så han kan ha barnen så kan jag få gå utan dom.. På Fredag så ska jag, Freja och Victor sova över hos Mia.=) Micke kliver av på Lördags morgon och sedan så skulle han och Carlsson mecka med den där f******** lastbilen.... Ja ja själv tänker jag snusa på kidsen och bara myspysa heeeeellllllllllllaaaaaaaaa helgen... Micke och jag har suttit och beställt lite nya grejor till lgh idag via Jotex, inte ofta som vi sitter och tittar eller beställer tillsammans heller.. Inte ofta vi beställer överhuvudtaget tror att det här är 4:e gången vi beställer grejor därifrån sedan vi träffades och det är snart 4 år sedan.. Summorna bruka inte bli dom högaste heller för vi är alldeles för snåla hoppas varje gång att man ska hitta det man vill ha/ behöver i rea katalogen=).. Nu ska jag ta och ringa några samtal och blossa lite och sedan blir det natten som gäller.. Hoppa lanta höll ju på att glöma att goa Mervi kom en stund på kvällningen också, lika trevligt som vanligt =) Sänder en MEEEEGGGGGAAAA kram till er alla som vill ha en...

 
 
Ingen bild

högdamor

8 januari 2008 22:49

Duktiga du, kan du åka hit å hjälpa mig med? - Just nu är jag orkeslös =0(
Hädä så bra/kramizzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Ovido - Quiz & Flashcards