Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Ulrica - 9 januari 2008 22:14

Idag så blev det ingen stad utan Mia och jag var till Birsta istället...lika bra det tycker nästa bättre om att strosa i Birsta..När vi kom hem så hade Micke gjort jätte god mat Tackar för den mitt hjärta puss, tog en kopp kaffe efter middagen och började att planera för Frejas 1 Årsdag. Allt tar ju sin lilla tid som vi alla vet så kommer man på nya saker hela tiden.Japp som jag skrev i morse så kommer jag att sätta ut kort på Freja med hennes utslag... Nu ska jag ringa min mamma sedan Mia och SEDAN ska jag sova// Kram..

Av Ulrica - 9 januari 2008 12:10

På Frejas meny stod det idag: Farmargryta med ris coch grönsaker Efterätt: Mango med yoghurt och dryck mjölk( har börjat att vänja in henne med det nu). På min meny stod det: Falukorv i ugnen med ugnsgratinerad potatismos  med ost mumma drycken för mej blev också mjölk.. Har börjat att känna mej duktig som till 97% försöker att äta lunch med Freja.Men om jag hade kunnat så hade jag hellre varit hemma hos svärmor och ätit lunch med henne + Maria med barn men så är det när man inte har den där platslappen. Hmm synd att jag var klantig och lämnade pulkan hos Vivica annars hade lilla Freja och jag tagit oss en tur.. Ja lilla Freja vad vill du att vi ska göra?? Hm inget svar det ända hon gjorde var att rycka av sej andra strumpan =) med andra ord så vill hon inte gå ut *L*..Innan lunch så hjälpte Freja mej att rensa ut lite kläder från hennes byro, stl:68 på vissa kläder är nu för små.. Nu när jag köper kläder till Freja så blir det 74 så hon har något att växa i, stl:68 är lagomt eller för litet stl:80 är på tok för stort stl:74 är lite stort men inte så det stör henne.. Du Maria om du läser detta så har jag en fråga. Har du fått tillbaka ett par byxor från polar och pyret av mej?? Hittar nämligen bara bodyn här hemma som hör till, blir liksom lite nervös =/... Kaffe blir det nu// tjao

Av Ulrica - 9 januari 2008 10:11

Nu ligger Freja ute och sussar på balkongen så då passade jag på att ta fram lite nya kort. Natten har varit lugn förutom att Freja bestämde sej för att vakna kl:5 men jag fick henne att ligga i våran säng tills det var dax att väcka Victor vid 7 tiden..

Idag är planerna på att jag ska på stan med Mia men det blir inte förän Micke har vaknat. Så nu tänker jag inte göra så mycket mer än att små plocka, väntar på att maskinen ska blir klar så jag kan hänga tvätten.

Kommer att sätta ut bilder på Freja ikväll när hon hade sina hämska utslag men kommer att skriva en varning först för dom som inte vill titta. Nu har jag inge mer skrot att skriva så vi höres..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards