Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Ooooppps

Av Ulrica - 16 december 2009 07:11

   Nu var det ett tag sedan man skrev :/  Här rullar allt på med en himla fart... Sjuka har vi varit hela bunten i magsjuka, men nu är det över .. Lilla gumman har varit dålig som attans men det skriver jag inget mer om, dom som vet, vet  ... Julen börjar närma sej med steg härligt härligt.. Till helgen blir det att fixa med lite mer klappar, sedan nedräkning tills vi drar till skogen  ..


Grabbsen har 1000 olika saker känns det som nu på skolan.. Det ska vara med matsäck , det ska vara gympakläder+skridskor m.m Men snart är det jul lov tjoho!!!!!!!!!!

Lilla gumman lussade på dagis i Måndags, gud så vacker hon var mina tårar kom fram känslig som man är  .. Efter lussefirad och mat så gick vi in till puman och firade Felicia.. GOTT fika och en massa trevligt sällskap, hellre få ärliga vänner en flera falska  ..... Min Mia har sovit hos oss i ca 1 vecka nice nice, hon hör ju liksom till familjen.. När hon inte är här så frågar alla efter henne, så saknad det blir hon   .. Nä nu ska jag börja dona lite och sedan väcka Pontus...Lööv my friends pözzzz..       


  

 
 
Ingen bild

Jeanette

16 december 2009 11:20

Lill-fisen då... Såååå söt....

 
Ingen bild

anki

16 december 2009 15:56

Farmors stor tjej. Skickar kramar till henne

 
Caroline

Caroline

16 december 2009 16:38

Men hugan sikken töt lucia ;)
Nu har magsjukan kommit till oss med :(

http://www.rarron.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards