Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

ORKA

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)


Har börja införskaffa vårkläder till kidsen... Jenk har fått snygga Everest skal kläder.. Jacka, byxa och mössa... Så snygg pruppan kommer att bli.. Lilla trollet alias Freja har fått P.o.P från topp till tå... Svart softshell jacka, röda skal överdragsbyxa och avslutar med en röd/ vit randig mössa =).. Dessa kläder som Jenk och Gumman har fått är super kvalitè dom håller sig varma och blir inte blöta... Har kört Everest till kidsen i vinterkläder, och dom har klarat sig super... P.O.P har jag kört på gumman dom 2 senaste åren och är super nöjd.. Och NEJ mina barn är inte märkes freake men jag tycker om kvalitèn och man tjänar in på den... Så snacka babla osv .. Väljer jag att lägga pengarna på barnen så dom inte behöver frysa så är det upp till mig =) Only P och D kvarn nu då med vårkläder...  Tack och hej!!!!


Blablabla  har liksom inget att säga eller skriva... TACK snälla du/ ni för hjälpen med det ena och det andra   ... Hm ska kolla av om jag får skriva och tacka vissa här för saker =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Av Ulrica - 16 december 2009 07:11

   Nu var det ett tag sedan man skrev :/  Här rullar allt på med en himla fart... Sjuka har vi varit hela bunten i magsjuka, men nu är det över .. Lilla gumman har varit dålig som attans men det skriver jag inget mer om, dom som vet, vet  ... Julen b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards