Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Ulrica - 6 januari 2008 13:01

har jag och Freja ätit nu. Freja sov idag hela 2½timme skönt för henne.

Det är ju så att lilla donnan sover inge bra inne, ska hon få sova den tid hon behöver så är det bara att klä henne efter väder och temp ute. Har så pass bra åkpåsar till henne + 1 äkta fårskinnsfäll( fått låna den av Vivica) så det spelar ingen roll om det är -30 ute så brukar hon vara varm och gosig ändå.

Nu ska jag ta mej ett varmt bad minns inte när jag gjorde det senats, kanske jag slutar och fryser, kanske jag blir på bättre humör vem vet???


Av Ulrica - 6 januari 2008 11:10

Denna dag kommer att bli lång!!! Mitt humör är inte direkt det bästa fyy vad irriterad jag är GRRRRRRRRRRR.. Lika bra att man låser in sej i skrubben..

Av Ulrica - 6 januari 2008 09:21

Jaha då sitter man här med en kopp kaffe då, lilla Freja är ny äten,nytvättade och kläderna är på.

Igår var vi till svärmor och svärfar och åt god middag som vanligt´*L*, drack kaffe och pratade.. Lilla Freja umgicks med farfar nästan hela tiden var väl farfar sjuk igår. =) Svängde förbi min svägerska Maria och fick ett paket blöjor som Axel hade vuxit ur, Freja fick låna en rolig leksaksmojäng som hon leker med nu,( Tackar så mycket för detta Maria kram) Idag så är det väl planerat att vi ska gå på bio med Shrek och Fiona *ASG* som ska bjuda oss tackar tackar, men får se hur jag orka med detta nu när jag inte fick min sovmorgon!! Den är viktig för mej annars så känner jag hur påsarna under mina ögon blir större än vanligt *L*, Micke brukar få sova ut på Lördagar och jag Söndagar men icke sa nicke att jag fick sova idag inte.

Vilket fall som helst så ska Freja få sova hos Mia idag ifall det blir bio, Tack snälla Mia.. Mina älsklingar åkte till sin pappa i går snyyyyft så nu tar det 1 vecka tills jag får träffa dom nästa gång, men Victor kommer ju hem i morgon*L*..

Nä nu är det väl dax att man sätter igång och gör någè nytta innan man somnar där man sitter.. Kramizz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards