Alla inlägg under september 2009

Av Ulrica - 24 september 2009 12:25

Har jag fått också =( Det är värst att ha det tycker jag..


Jaha vad har jag gjort då tro?? Jo i morse skickades alla kidz iväg till skola/ dagis..

Gick in till grannen min och drack java och surrade, lika trevligt som vanligt =)..

Gjort rent i kattlådan, vikt tvätt och bäddat sängar...


Hostat 712 gånger, och snart ska jag gå ut en sväng... Har även budat på en PoP overall till lilla gumman, bara hoppas att vi vinner den =) Måste ju börja handla nu, är 4kids som ska ha vinter kläder av alla slag..

Får se vad man får på Pontus för vinter skor till vinter.. Eller om han gör som förra året och springer i gympaskor ;/


Vet ju själv hur man var runt 12-13 år , faan var ju pinsamt att ha vinter skor.. Någon som vet vart man kan köpa täckisar till ett barn som är 152 cm och väger 33 kilo...Dom får ABSOLUT inte vara för bred, helst lite stuprörsmodell :/.. Skicka gärna en kommentar så är ni snäll ifall ni vet.....


Nu ska jag sluta och babbla goja här............



Av Ulrica - 15 september 2009 08:24

Nu är det Jenks tur att vara hemma, klet i ena örat och ena ögat Rynkar på näsan.. Hoppas att det inte sitter i någe länge, man tycker ju så synd om dom små liven.. Så vad händer för fröken Vik idag då tro???? Rätt helt rätt bara att sitta hemma och se go och glad ut , men det gör jag ju ändå så ingen skillnad på den frontenTungan ute..


Har inte så mycket mer att skriva för till fället har fått bloggtorka.. Min lilla lilla svamphjärna har torkat ut...

Av Ulrica - 14 september 2009 12:00

Faan får inte till det som jag vill med bilderna, men det kommer väl det också Skrattande.


Helgen har varit lugn och skön med en massa mys och skoj... Orkar inte gå in på allt igen, men bla så har vi titta när Pontus har spelat match, varit och hälsat på Mia och Vilda.. Varit och lekt både på Norra och lekparken nere i stan som ligger vid Tonhallen... Haft lördags mys med godis, film och tända ljus Skrattande..

Ja och sedan även tagit det lungt, lilla gumman var ju dåligt tills på fredagen.. Hoppas hoppas att mammas lilla hjärta klara sej ett tag nu från, hosta, snor osv...


Vill även passa på att gratta underbara, goa, mysiga Wilma i dag som fyller 7år... Grattis gumman hoppas du får en bra dag.. Många pussar och kramar från ossKyss..              

Av Ulrica - 11 september 2009 08:43

Då har febern börjat gå ner, men nu börjar lilla gumman att hosta och säger att hon har ont i halsenGråter. Ingen vidare matlust har hon nu heller, och hon som är så liten ändå...

Hm ja så får se vad lilla gumman orkar med att göra idag då???? Främmande ska vi få en sväng, ska i alla fall bli skoj. Träning för Pontus står på listan, för inte var han speciellt sjuk heller latmasken kallas det förSkrikandes.

Jaja han är nu i alla fall på skolan.. Dennis cyklade till skolan idag med en klasskompis, stor mammas lillkille håller på att bli.. Hela 10år och 142cm lång, oj oj inte långt kvar innan grabbarna har växt om mej på längden inte.. Kanske inte så svårt med tanke på min längdTungan ute..

Nä bädda lite sängar och sedan invänta hjärta som varit iväg håller tummarna att allt går bra...

Av Ulrica - 10 september 2009 22:30

Nu är det dax att lägga sej.. Lilla gumman tempade 39 i kväll igen Gråter stackars liten..


Ja får se vad som händer i morgon, förutom lite främmande så vet jag inte.. Beror ju helt och hållet på hur lilla gumman mår..  Börjar att tära att bara sitta inne hela tiden, lilla gumman vill till och med åka på affären och handla mat.. Nä sängen och sedan får vi se vad morgondagen visar....

Av Ulrica - 10 september 2009 09:31

Lilla gumman håller på att bli bättre, men nu är Pontus hemma och inte mår något vidare.. Dennis är jätte förkyld, än så länge har Jenk klarat sej...

Ja så vad denna underbara dag har att bjuda på vet i sjutton, tiden får utvisa det.. Börjar att kännas drygt att bara hålla sej inne hela tiden Rynkar på näsan.. Men igår fuskade vi, lilla gumman ville åka till sin Mia... Sagt och gjort vi åkte dit en stund och fikade... Var loveli att komma ut fast det bara handlade om en liten stund...

Nu ska jag ta fram kläder till lilla gumman som sitter i ett bad, får se om jag skriver mer sedan........

Av Ulrica - 9 september 2009 10:58

Är sjuk ännu, inne på 3 dagen med feber Rynkar på näsan. Igår var hon uppe i 40 grader mammas lilla prinsessa..


Annars rullar allt på här hemma som vanligt.. Skola, läxor, träningar och kompisar osv...

Ja bara hoppas att resten av högen här hemma klarar sej från denna förkylning...

Igår kväll hade vi besök lika trevligt som vanligt Glad.. till helgen vet jag inte vad som händer och sker, Grabbsen ska träffa pappsen och vad vi andra ska göra är en gåta...

Nä nu ska jag ta och hänga tvätt innan jag ska vila medans gumman sover...

Av Ulrica - 8 september 2009 09:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards