Alla inlägg under november 2008

Av Ulrica - 27 november 2008 11:42

Är så glad att du finns här med oss i livet.. Mamma älskar dej så mycket..


Lilla kämpen våran.. Kommer aldrig att glömma.....

Av Ulrica - 27 november 2008 11:17

Nu har man suttit och surrat bort ett tag med trevligt kaffe främmande =)


Ja igår började jag med att stryka och sätta upp nya julgardiner och dukar.. Blev rätt så nöjd i dom rummen som är klara... Ska fortsätta idag med grabbarnas rum.... Sovrummet fick jag till juligt men ändå lite porrigt =)


Ja i morgon bär det av Söderut hua faan vad jag gruvar mej.. Kluven känsla kan jag säga.... Mycket att fixa så det är väl bara att sätta igång nu med det samma....  Bara att ta fram och börja stryka igen då BLÄÄÄÄ avskyr att stryka............



Av Ulrica - 24 november 2008 22:09

Sitter och lyssnar på den här låten som jag bara ÄLSKAR...Hittade den på en annans sida, snodde den öppet och ärlig... Saknar hjärtat ännu mera nu ... Ååå dessa låtar får mej att rysa i hela kroppen. Du hjärtat älskar dej så mycket... puss



 http://www.youtube.com/watch?v=zQF9kpwupeU&NR=1


http://www.youtube.com/watch?v=yAfQ1DrpYZk

Av Ulrica - 24 november 2008 12:01

Ja hon blev hemma från dagis idag.. Vet inte om hon har/ håller på att åka på ögoninflamation.. Eller så har hon fått förkylning i ögonen.. Hon är inte kletig eller kliar sej, utan bara röd och glansig...


J**** BVC också, ringde hela föraa veckan + idag.. Men inge svar där inte, fast jag ringde på tele tiden GRRRR.... Hade velat fått dit lilla gumman och kollat på hennes utslag som hon har haft till och från nu ett tag...


Kanske Micke eller Janette har bätter tur att få tag på dom....


Helgen har varit stressig men ändå rolig... Pontus lag fick i Lördags en guldmedalj var =) För att dom var bästa P 97 i Medelpad . så fotbollsförbundet gav dom en varsin medalj + att dom fick gå ut och äta och bowla =)


Ja igår var vi på skyltsöndagen med Mervi och Samuel.. Jennifer och Samuel åkte häst och vagn tillsammans =)


Hjärtat mitt åkte till Estland i morse =( saknar han redan....


Själv ska jag göra klart för Advent nu i slutet av veckan.. Åker ju bort på Fredagen och är inte hemma förän sent på Söndagsnatt... Så vill ha allt klart innan vi åker.. Blää långt ska vi åka med 54 mil enkel resa...


Åååå LÄNGTAR så jäkla mycket tills det är dax för flytten =)

Somliga blir ju glad medans andra inte blir det, men men...


Ååå glömde att berätta att Dennis var hos S och K på Lörda kväll och fick baka lussebullar... TACK snälla goa S, Dennis var överlycklig för det =).. Så himla skoj att Dennis, K och F leker tillsammans =)... Sedan att Dennis får träffa sin farbror M lite oftare är ju också skoj =) Nog om info på denna sida....


                     Ha det



Av Ulrica - 20 november 2008 13:17

som inte lär känna folk och ger dom en chans..

Inte dra sina egna slutsattser...


Japp nu på morgonen så har jag varit på uttvecklingssamtal på Frejas dagis.. Gick fint fint det =) Så jäkla skönt att man kan sitta ner 2 fullvuxna människor och prata och kunna bete sej.. Syftar då på mej och Micke, jag vill inge heller att det ska funka för lilla gummans skull..


Freja var med Per medans och hade fixat och donat =)


Tur att både jag och Micke har träffat nya som är snälla, goa och omtänksamma mot lilla gumman och dom andra barnen =)


                     Ha det

Av Ulrica - 19 november 2008 08:36

Så bara att leta vidare.. Finns kanske någon vänlig person som läser denna blogg som har någon till salu?

Snyft ÄLSKADE verkligen den som är i mitte av alla bilderna.. Skulle passa jätte bra i lilla prinsessans nya rum sedan =)


Ja ja nog om detta, alla barnen är på skola och dagis.. Hjärtat jobbar och själv ska jag snart i väg och gräva i det förflutna =(


Lilla prinsessan kommer hem idag och gud så vi saknar henne hela högen.. Pontus frågade 3 gånger i morse om Freja skulle komma hem idagt ?


Oooo nästa vecka ska jag göra klart för 1 Advent här hemma,kommer ju li8ksom hem på söndagnatt.. Å då vill man ju ha allt klart på Måndag när man vaknar =) ÄLSKAR verkligen att få sätta upp nya julgardiner, adventsstakar och stjärnor =) Tända en massa ljus och bara mysa... Funderar på att baka pepparkakor med barnen i helgen =)


                   Ha det  


Av Ulrica - 17 november 2008 09:24

Ja vilken säng tycker ni är finast till lilla prinsessan?


Av Ulrica - 17 november 2008 08:40

har jag gjort nu =) Nu vill jag ha mer snö ute, vill kunna åka skoter, pulka och snowracer..

I natt kom mitt hjärta hem och gud så jag har saknat han.. Låg och pratade tills klockan var närmare 02:00 tror jag.. Ja en massa mys blev det också =)



                    Ha det....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards