Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Ulrica - 31 januari 2008 16:03

Johnny för hjälpen till Pontus.. =)

Det uppskattades väl Många varma bamsekramar från mej =)

Av Ulrica - 31 januari 2008 12:51

Glömde att skriva i förra inlägget att TACK för hjälpen snälla goa underbara:

Mia

Meta

Mervi

Hua hur dagen skulle ha blivit igår om inte ni hade ställt upp vill jag inte änns tänka på.. Puss till er alla 3 och jag skickar en röd ros här igenom bloggen.. Tack igen Love yaaa

Av Ulrica - 31 januari 2008 10:58

Det var bland den värsta magsjuka jag har haft!!! Micke och jag åkte självklart båda på magsjuka igår. Morgonen började med att jag hade lite ont imagen, men vägrade att känna efter för mycket för jag skulle följa med Dennis på skolan ju!!!

Micke kliver upp och ser ut som ett spöke, går in på toa och ja ni kan ju lista ut resten själv.

Meta kommer hit och tar Freja som bestämt och grabbarna och jag tar bussen till skolan.

När jag har varit där i ungefär i 1th så får jag säga till Dennis att nu måste mamma åka hem, han blir självklart jätte ledsen men nickar ja.. Okej säger jag går ut och tar lite friskluft och hoppas att det ska släppa så jag kan vara kvar, innser rätt snabbt att det funkar inte.. Lämnar mitt busskort till Dennis eftersom jag inte hade hunnit fylla på hans och jag ansåg att jag hellre gick hem än han..

Sedan kan ni gissa hur resten av dagen, kvällen och natten har varit... Om det bara hade varit illamående och så men nää ont så förbannat i huvudet och inte prata om benen från höfterna och ner..

Nä nu ska vi fortsätta att sanera lgh.. Kram...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards