Alla inlägg under april 2010

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ...


Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades några barn, men fick chansen att rå om dom stora i stället   .... 


Lilla gumman ska få påskägg nu när hon kommer tillbaka till oss på Måndag, LÄNGTAR efter henne så mycket nu.... 

Här om dagen fick hon en påsk present från storebror Victor, hans mamma lämnade den   .. Freja kommer att älska den och j även det från Vivica och Johnny   ..


Vecka har avlöpt med en massa kaffe och surr och grannen, även 2 dagar med underbart god middag och trevligt sällskap... En tripp till Ica Maxi gjorde vi os också, chauffören gjorde ett super jobb  ... Blabla bl skiter i det här nu.. Bye bye..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards