Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Ulrica - 5 januari 2008 08:54

Igår så skulle Dennis varit och badat med en kompis men hon drog sej ur i sista min, Dennis blev så ledsen. Men allt ordnade sej när jag sa att vi kan väl åka ner på stan så får du gå på leksaksaffären och kolla om det är något du vill ha.( Alla barn fick nämligen en bra slant i julklapp) Japp så blev det vi klädde på oss tillräckligt med ytterkläder för att klara av denna underbara storm.. Ja vi tog oss till bussen utan att blåsa bort=)

Vi gick på leksaksaffären på en gång och tittade storsade om kring där en bra stund men Dennis fann inge han ville ha.

Traskade över på donken för att ge Freja lunch, Dennis tog en glass och dricka jag åt nada.. Sedan blev det en sväng på Team Sportia för att titta men han hittade inget där heller, så tillbaka till leksakerna där han tillslut hittade: Hockykort

              2 Sune dvd filmer

              En matta som man kopplar till tv:n för att kunna spela( värdelös ska kolla om jag lyckas byta den idag) Sedan var han nöjd på stan, sprang bara in och skaffade lite gotti gotti till kvällen, hade bestämt med grabbarna att vi skulle mysa framför tv och titta på Reine och Mimi i fjällen..

PÅ OK vi oss så hittade Dennis även ett X-box spel för en bra peng så nu var han jätte nöjd + att han har pengar kvar.. När vi kommer hem så frågar jag Dennis om han har haft en bra dag? Den bästa dagen på länge mamma svarar han =). Åå skulle vilja kunna göra så här oftare med grabbarna att åka iväg med dom en i taget...

Pontus är och spelar cup hela helgen så han fick jag bara se en snabbis igår på eftremiddagen och det var när han kom hem och åt middag..

Sedan så hade han och David spelat klart kl:19 så då kom dom hem.. David sov över hos Pontus... Mia gluttade in på kvällen efter jobbet och sällskapade oss =) Idag bär det av för oss ( jag , Micke och Freja) till svärmor och svärfar på lite middag,var ju ett tag sedan vi han träffas.. Pojkarna åker till sin pappa idag =( 2dagar tidigare än räknat men vi har ju fått haft dom i nästan 3 veckor i sträck så bara att dela med sej=).. Nä nu ska lilla gumman få gå och sova lunch snart och Dennis kanske vill ha lite frukost..

Kramizz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards