Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Livet leker........

Av Ulrica - 18 november 2009 07:22

God morgon alla läsare =) Ja som jag skrev igår så skulle vi jag och min Mia in till go grannen Marie och äta super god lunch och titta på film.. Blev super gott och super mysigt, TACK PUMERNA MINA FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV....


Ja sedan var det full rulle med diverse saker, plocka dona fixa och feja =) Middagen igår blev alla lyx POTATIS BULLAR, bacon, körsbärstomater, macka och mjölk Glad... Var iväg och KÖPTE blöjor till dagis IGEN!!!!!!!!!!!! Herre gud dom förbrukar 60 blöjor på 2 veckor, vad är detta????  Låter dom våran lilla prinsessa äta blöjor eller??? Nog för att vi vill att hon ska få vara torr om rumpan, men 60blöjor??????????? Har pratat och bollat med Micke nu, vi bestämde att kolla hur länge det här paketet räcker denna gång.. Skrev upp i almenackan att vi lämnade nytt paket idag.. Räcker dom inte längre än 2 veckor så bestämde vi att vi får börja ta ditt dag för dag.. Mia satt och skrev namn över hela paketet igår, ska bli intressant det härTungan ute.. Från det ena till det andra så är det så himla skönt att jag, Micke och Jaenette kommer bra överens och kan prata Skrattande...


Svar Anki: Håller med dej fullt ut, jag och Micke har försökt att förklara för sjukan ett x-antal gånger att hennes större syskon ser ut som spagetti Flört, men lika bra att låta dom titta kanske dom blir nöjd sedan..


Svar Kristina: Absolut det ska jag gör, älskar allt som har med Molo kläder osv att göra, bara så dyra att köpa..Men som du skrev, tävlar man inte, kan man inte vinna Skrattande...

 
 
marie

marie

20 november 2009 08:34

TACK själv för att du finns i mitt =)
Och tack för sällskapet
Längtar tills i em så jag får kika lite =)
*spännande*

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Caroline

Caroline

21 november 2009 23:37

Men oj va lillan måste kissa mycket hahaha

http://www.rarron.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards