Alla inlägg under februari 2007

Av Ulrica - 21 februari 2007 19:38

Oj vad ska man börja med tro!! Nu är jag, Micke och lilla Freja nere i Stockholm (Huddinge) på Karolinska sjukhuset. Vårat lilla hjärta fick stora problem med sina njurar så det blev flyg ner för henne i Fredags efter kom jag och Micke med bilen. I Måndags så fick hon genomgå sin första operation, blev en slang i magen som ligger mellan tarmarna och bukväggen. Den har hon fått dialys genom, starckars mamma och pappas lilla pyre nålar överallt till och med i huvudet.Men den lilla tjejen är en stark person, för nu börjar det att se bättre ut! Men en sak är säker att man skulle inte änns vilja önska sin värsta fiende denna smärta och oro. Nu ska jag ta och vila lite, ha det så bra.. Kram // Ullis..

TV

Av Ulrica - 13 februari 2007 16:54

TVIdag ska Freja vara med på tv.... kanal 4 ca. kl.17.55 och 18.50, så liten men börjar redan att visa upp sig..:)

Av Ulrica - 12 februari 2007 21:16

Lite nya bilder på Freja.....Nu mår vi alla bra så vi passar på att lägga ut lite nya bilder på Freja.....det lilla pyret:)Obs. kolla vilken skillnad det är på napparna, den "stora" är den minsta du kan köpa på en affär medans Freja har fått låna den lilla prematur-nappen...

Av Ulrica - 9 februari 2007 17:59

Lilla Pyret har kommit till världen.....Jag skriver inte nå mycket men det var en lite traumatisk start på livet, men allt har gått bra nu iaf.//Kram Micke

Av Ulrica - 6 februari 2007 20:23

Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre för mitt liv står just nu stilla, händer samma sak varje dag. Idag kom Pontus och Dennis hem ifrån sin pappa dom har fått stanna där en dag extra eftersom dom har haft magsjuka, inget som jag är intresserad av att få nu. Victor är hos farmor och farfar och myser, så ikväll har det rulla på med middag, kvällsfika, ta fram kläder tills i morgon och läggdax. Själv ska jag ta lite kvällsfika sedan blir det sängen. I morgon ska jag till barnmorskan igen får se vad som sägs och händer imorgon då tjaho så länge.

Av Ulrica - 5 februari 2007 18:15

Jo jag har vilat, vilat och åter vilat nämen opps glömde att skriva att mellan vilat så har jag ätit och fikat.. Så har min dag sett ut såååååå spännande NOT. På eftermiddagen kom Mia hit och drack en kopp kaffe med mej, godare att ha sällskap när man ska dricka kaffe.. Hmm nu funderar jag på att gå och titta på tv:n och det är ju inge vanligt att jag gör nu för tiden hmm JOOO det är ju nästan bara det jag gör HAHA. Men vad gör man inte för lilla pyret där inne måste ju få en chans att lägga på sej lite mer i vikt innan den ska titta ut.. Tur att man har så snäll svärmor och svägerska som har skaffat tidningar åt mej + att jag fick låna OC filmer av min svägerska TACK SNÄLLA NI.

Av Ulrica - 4 februari 2007 20:09

Då har man först varit och firat Pontus och Dennis lillebror då, sedan åkte vi ner och firade Mickes lillebror Niklas. Där blev det middag och efterätt. Fick träffa Gustav och Axel som är Mickes syskon barn, så söta grabbar så... Nu bär det av till tv:n en stund sedan blir det till att sova..

Av Ulrica - 4 februari 2007 10:18

Ska ta och klä på mej sedan ska vi iväg ovh handla till Niklas som fyller 16år idag, ska ner och fira han på eftermiddagen (hipp hipp hura). Blev inte att jag traskade iväg och drack te igår, Mervi kom hit i stället så vi tog en fika här.. Måste handla något till Hampus (Pontus och Dennis lillebror på pappas sida) som fyller 1 år på Tisdag, gud vad tiden går fort.. Nu ska jag ta och bädda sängen ínnan Micke kommer in dit med snabeldraken..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards