Alla inlägg under december 2006

Av Ulrica - 29 december 2006 19:33

Idag har jag varit till mina svärföräldrar och hälsat på en sväng, Micke skulle leta fram något ur garaget som han skulle ha till min kompis Mias bil.. Men grejen som han skulle ha passade inte hennes bil så han fick glöda och trixa lite,det märks vem Victor har fått sin pilla på grejor ifrån =0) I morgon bär det av till min styvmamma och hennes sambo, dom bor i Gårelehöjden det ligger mellan Sollefteå och Junsele.. Nu ska jag gå och plocka lite tvätt kanske skriver mer sedan Tjiing Tjiing så länge..

Av Ulrica - 28 december 2006 20:59

Idag har vi varit på ultraljud, fick veta att moderkakan låg som den skulle så det blir inge kejsarsnitt.. En stor lättnad tycker jag, fick veta att det lilla pyret växte som den skulle väger nu ca:1800gr. Fick också veta vad det är för kön men det får bli en överaskning. Tjoop sa det så hade det lilla pyret en fot i pannan kalla om att vara vig haha.. Titta sa Micke ser ut som att pyret får en lika dan näsa som dej STACKARS barn säger jag då, min näsa som ser ut som ett gristryne =0).Nu ska jag gå och stoppa nått gott i munnen sedan ska jag lägga mej har fortfarande feber så jag är trött.. Natti natti

Av Ulrica - 27 december 2006 19:28

Har legat nästan hela dagen idag, feber ont i kroppen. Dom andra dagarna som jag inte har skrivit har jag helt enkelt inte hunnit. Igår var vi till min mamma och hennes sambo och åt gott. Kom inte hem förän kl:22, dagen före det så var vi hos Mickes mamma och pappa.. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det är skönt att julen är över,hade ingen riktig julstämmning i kroppen säkert snön som fattades.. I morgon ska man upp och göra ultraljud det ska bli spännande hoppas hoppas att dom kan se vad lilla pyret är för kön. Nu ska jag gå och natta Victor sedan ska jag lägga mej igen, bye bye.

Av Ulrica - 23 december 2006 17:03

Jaha då har man ätit varm smörgåstårta för första gången, det var GOTT! Nu har Mickes mamma,pappa, lillebror, lillasyster med sambo och hans lillebror,stora syster med man och 2barn varit här och firat Victor. Jag tror att hans dag blev bra =0). Nu sitter Victor i badet med en tvål som man kan forma hur man vill, förstår varför det stod VARNING på att det kan färga av sej hela Victor + vattnet är RÖTT haha.. Ha det så gött så länge..

Av Ulrica - 23 december 2006 13:02

Är ledsen idag till och från. SAKNAR pojkarna fick träffa dom en sväng i går när jag och Micke lämnade julklapparna till dom.. Tur att Victor kommer hem idag så man får annat att tänka på, sedan idag kommer hela Mickes underbara familj och grattar Victor som fyller 5 år i morgon.. Ja ja ska nog klara denna dag med, kanske skriver mera sedan..

Av Ulrica - 21 december 2006 09:11

Nu har Pontus och Dennis åkt så nu får jag inte träffa dom på 2 1/2 vecka. Hatar det här med varannan vecka att man måste hålla på att dela upp Jul, Nyår, Påsk m.m Ego som jag är så skulle jag tycka det var Bäst om dom var hos mej jämt!! Tur att Victor ska vara hemma på julen och att vi ska till Mickes mamma och pappa på julafton. Där kommer det vara massor av underbara människor,en vet jag att jag inte kommer låta bli att skratta åt och han heter Petter.. Nu ska jag gå och bädda sängarna, hej och hå farbro blå...

Av Ulrica - 20 december 2006 19:50

Nu ikväll kunde det ha slutat riktigt illa, våran hamster rymde ur buren och vi har 2 katter.. En katt höll på att få tag på våran hamster men dom små kan låta riktigt illa när dom blir rädda, låter som en gris. Tur att det gick bra så att inte katten hade ätit upp hamster eftersom det är Pontus. Min kompis Mia har varit här ikväll och fikat det var trevligt, vi har inte hunnit träffas på flera veckor för vi har båda haft mycket att göra. Men vi ska försöka träffas i morgon igen, sedan kanske hon kommer och grattar Victor på lördag =0)Nu ska jag gå och stoppa något gott att tugga på i munnen, see yaa.

Av Ulrica - 20 december 2006 17:15

Nu på eftermiddan så har jag och mellan grabben bara myst,har bara varit vi 2hemma. Känns lite konstigt med tanke på att vi brukar vara mellan 5-8stycken.Pontus han är hos en kompis, Victor hos sin mamma och micke mekar bil. Så Dennis och jag la oss i sängen och kollade på Gustav 2, Middag blev det köpta plättar med glass och hjortronsylt.. Mmm gott var det + att man har rätt att vara lat i bland =0)Kanske skriver mera sedan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards