Alla inlägg under augusti 2009

Av Ulrica - 28 augusti 2009 20:35

  Jag ringt och fått en tid hos min läkare och en ny tid hos min psykolog... Även äntligen fått tid hos sjukgymnasten.. Fortsätt gärna och spekulera varför jag är sjukskriven.. Lätt att lägga på en fint leende och ett glatt ansikte för dom som inte känner mej väl.. Ni andra som känner mej väl vet varför jag är hemma!!!!!!! Har velat skriva det här länge nu och vet inte om det kommer att kännas bättre men nu är det gjort...


Dom som tar åt sej tycker jag ska sätta sej ner och fundera.... Vad har jag sagt eller gjort??? Vad vet jag om denna människa??? Vet jag egentligen varför hon/han är hemma, eller har jag bara lyssnat på en massa skit snack???Ibland när jag har läst vissa bloggar så blir jag mörkrädd hur folk kan sitta och dömma andra människor osv..


Herre gud har man inge skam i kroppen, eller ska man kanske sätta sej ner och fundera på hur man uttrycker sej kanske.... Jag är absolut inte perfekt jag heller, men ibland sätter jag mej ner och tänker efter..... Nu ska jag ta och dricka kaffe med 2 av mina underbara vänner <3 som jag är glad för att dom finns i mitt liv..... Mina nära och kära <3 älskar er mycket fast jag är dålig på att säga och visa det....

Av Ulrica - 12 augusti 2009 09:21

Kan man säga.. Här rullar det på med fullt fart åt alla håll...


Lilla gumman borstar för tillfället sina tänder.. Vi var till tandläkaren igår ( jag,Mia och Freja )  Bara beröm fick hon för sina tänder, när hon väl gapade =) Alla tänder är på plats nu, skönt för henne och för oss...


Efter tandläkaren så gick vi hem och packade med oss fika och leksaker sedan gick vi till lekparken.. Hann väl typ bara vara där i  30min så började det att regna =( Traskade hem och började med middagen... Alla åt med stor aptit lika roligt varje gång =)¨


Ja i dag packar vi fikat och hoppas på snällare väder, men som det ser ut nu så skiner solen och det är varmt =) Inget mer att skriva för denna gång ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards