Alla inlägg under september 2008

Av Ulrica - 21 september 2008 21:38

Tog oss en rejäl sovmorgon, skönt var det.. Sedan har jag inte gjort så mycket på dan.. Bara det vanliga som, tvätta, städa och varit på affären en sväng.. Dennis följde med mej att handla, så mysigt att få liten egen tid med var och en av barnen..


Hjärtat har varit ute på jobbet sitt idag och städat ur husvagnen som dom bodde i förra veckan..

Tobbe stannade på kaffe när han lämnade grabbarna, kom tillbax senare igen för mer kaffe =)


Ja och mitt upp i allt detta så ringer Micke och frågar om Virre var här hos mej och det var han inte.. Den lille rackaren hade försvunnit.. Hua pratade med Micke efter ett tag och frågar om dom hade hittat han, men svaret blev nej.. Känner att jag måste ut och leta, för även om inte Micke och jag lever tillsammans så kommer alltid Victor att ha en speciell plats i mitt hjärta...


Dennis och jag börjar att leta hos olika kompisar men utan resultat..

Går till slut upp till Skönsbergs skola där Micke och dom andra redan hade kolla men utan resultat..

Men jag och Dennis kom väl i rätt tid, för där var Victor, gud vilken sten som lossnade från min mage när jag såg han.. Gick med han till Erika som jag hade lovat Micke...

Sedan var det bara att gå hem och äta, idag blev det pizza =)


Nä nu ska jag säga till Pontus att det är dax för sängen och själv ska jag mysa....




                    En Puss Till Alla Som Är Värd Den...

Av Ulrica - 18 september 2008 21:20

Jaha då var snart denna dag slut med =) Hm vad har hänt idag då, jo jag har haft en massa besök av trevliga vänner... Ninna har varit hos mej hela dagen och kvällen =)


Imorgon så bär det av TROR jag en sväng på stan, ska även följa med Mervi..

Faan vad onödigt inlägg det här blir, bara en massa dravel... Saknar mitt hjärta nått så oerhört mycket nu!!! Men nu är det ju inte långt kvar tills du kommer hem =)

Ähh faan har inge mer att skriva så nu skiter jag i detta och ringer Mervi i stället =)



                        En STOR Puss Till Dej Hjärtat Mitt!!!!!

Av Ulrica - 17 september 2008 20:24

Man ska kanske ta reda på all fackat först innan man retar upp sej..


Jaa hon har köpt skor och JAG är JÄTTE nöjd med dom också, men behövde ett till par.. Sedan vet man inte om Freja kommer att kunna ha dom hela vinter och då menar jag på grund av att dom kommer att kunna bli för SMÅ!!!

Ja ja nog om detta orkar inte med mer på hopp idag!!!


Mia har precis åkt hem och här sitter jag, ska snart ta och lägga mej.. Känner mej inge pigg idag trött och mår allmänt dåligt till och från...


Blir så less på att folk ska missuppfatta och vara dryg och leeeee....


På kvällen så var jag, Tobbe och Pontus på utvecklingssamtal på skolan och det gick super duper bra, mamma lilla go kille är så duktig =)

Jo visst gör han lite små bus som alla barn, men själva skolarbete går jätte bra =)

När jag kom hem så hade Mia sparat mat åt mej i ungen och kaffe vart klart med.. TACK snälla gumman.. Och Mervi TACK för att du tog med en viss person idag, det var jätte snällt ( kram kram)...



           Saknar dej hjärtat, bara några dagar kvar nu =)


           En STOR Puss till dej!!!!



Av Ulrica - 17 september 2008 10:40

Herre l***** vad veckan har gått fort må jag säga...


Nu på morgoneen så har jag varit med jennifer på skolan, fick en härlig morgon promenix.. Mia och Jennie sitter i köket och håller på att gå igenom sitt skolatbete.. Jennie hade med sej jätte goda hembakade muffins ( tack snälla).


Senare idag blir det en promenix till Skönsberg ska på apoteket och handla lite saker.. Blir säker en sväng in på Hemköp också brukar ju lätt kunna bli så =)..

Jennifer ska hämtas på fritids lite senare under dagen och då är det dax för middag, som idag kommer att bestå av blodpudding och knaperstekt bacon.

Nu ska jag ta mej en mugg kaffe till och kolla hur det går för damerna i köket *L*.. Mervi det är bara att hojta till om jag kan hjälpa dej på något vis.. Tyckte du gjorde helt rätt i det du gjorde i morse ( KRAM)




                      En STOR Puss Till Dej Go Hjärtat Mitt...


Av Ulrica - 16 september 2008 20:56

vad nöjd jag är nu =) Titta in Frejas nya vinterskor som jag vann på Tradera ikväll för bra peng.. Dom kostar ny i affären 650 kr och jag kom en bra slant billigare än så =) Så nu vet jag att lilla gumman kommer att vara varm om sina fossingar till vintern =)

Av Ulrica - 16 september 2008 19:57

då har man varit och ätit middag då och kaffe, maten var jätte god =)


Oj idag har man haft besök hela dagen.. Mia och Jennie ramlade in här vid 10 tiden i morse, lika trevligt som vanligt.. Snälla Jennie skrev upp några mat recept till mej som jag ska prova att göra, tack snälla för det =)


Ja sedan mitt på dagen så ramlade in en annan tjej här på kaffe och lite surr, nice nice..  Har inte så mer att skriva än att dagen och kvällen har varit bra...




                          En STOR Puss Till Dej Mitt Hjärta..

Av Ulrica - 16 september 2008 09:16

vad kallt det börjar att bli ute..

Nu är Jennifer på skolan och här sitter jag och äter frukost och kikar runt lite.. Mia ska komma om en stund när hon varit klart på ett studiebesök på ett dagis..


Vad som ska hända idag vet jag inte riktigt ännu, kanske bara vara lat vem vet? På eftermiddagen så ska Annica (Jennifers moster) hämta upp Jennifer på fritids och sedan mej.. Hon har nämligen bjudit oss på midda idag , aldrig fel att få bli bjuden på mat =)


Hmm skulle behöva gå ner på stan och fixa lite saker också men jag ids inte.. Har så f******* ont i magen av medicinen, men snart har jag ätit klart den och gud så skönt..


Och du Mervi jag tar på mej Frejas neon gula regn skydd nästa gång *ASG* så kanske jag syns bätter....

Ååå snart fyller Pontus 11 År herre j***** vad tiden går fort, mammas go knule håller på att bli stor =(..


Ikväll så ska jag titta på 2 filmer som jag har fått låna av Mickan ( tack snälla)


En eller några muggar kaffe på det här så blir man som folk igen eller kanske inte* haha*




                        En STOR Puss Till Dej Mitt Underbara Hjärta..

Av Ulrica - 15 september 2008 10:45

I morse så for mitt hjärta för att jobba borta denna vecka, saknar dej redan..

Pontus, Dennis och Freja åkte till respektive idag.. Lilla gumman ville inte släppa mej när jag skulle lämna henne på dagis, hua vad ledsen hon blev =(


Helgen har varit helt underbar =) Har fått umgås med mina barn och mitt hjärta på annan ort, och NEJ vi har inte varit till Vivica och Johnny eller till mamma och Ulf....


Freja har lärt sej att säga något nytt denna vecka, snälla Mervi har lärt henne att säga o baby baby =) Så jag det går hon runt och säger lite titt som tätt... Ropar man på Freja att hon ska komma så säger hon: VAAA eller hon halvskriker det... Låter så himla gulligt...

Freja tyr sej helt och hållet till Per nu, var lite försiktig med att involvera henne med Per för snabbt innan man visste hur allt skulle bli.. Så förut träffade han henne ungefär 1-2 dagar varannan vecka.. Nu träffar han henne en hel vecka... Han är så himla go med alla barnen må jag säga, TYCKER så mycket om dej hjärtat mitt!!!!


Vissa personer retar gallfebern på mej ibland, men bara att svälja och inte lägga ner för mycket energi!! Skriver bara så här: Mamma, Ulf, Vivica och Johnny.. Freja önskar sej en bilbarnstol i julklapp, så slipper man skicka den hon har nu imellan.....


Nu ska jag gå och vara social med Mia och Jennie som har kommit hit...




                      En Puss Till Dej Mitt Underbara Hjärta....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards