Alla inlägg den 17 november 2009

Av Ulrica - 17 november 2009 08:20

Länge sedan man skrev härSkäms.. Ja ingen ursäkt har jag heller bara en massa bloggtorka helt enkelt...

Här hemma rullar det på för fullt med allt var det innebär... Börjar att få ångest ang jul också.. Ok ska vara eller ÄR lycklig för vi har alla barne till jul i årGlad.. men all detta hysteri bara för 1-4 dagar gör ju att man får panik, och ingen snö har det kommit ännu heller Skrikandes..  Håller nu på att tjatar upp min underbara son för att han ska till skolan, vilket underbart morgon humör han här NOT!!!!!!!!!  Ja Jenk och Dennis dom flyter på som vanligt dom och lilla gumman.. Börjar att rulla på med diverse undersökningar av njurar, ämnesomsättning osv... Som jag skrev allt är som vanligtFlört.. Hoppas in i en ducsh ska kjag göra nu, är bjuden på lunch och film i dag hod min underbara granne Kyss.. Vi är några pumer som ska träffas där inne och äta gott och titta film ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards