Alla inlägg under mars 2009

Av Ulrica - 19 mars 2009 14:39

Så less på att det ska ta sådan tid att få igång internet...


Ja dagarna rullar på som vanligt med barnen och hela biten..

I morgon kommer hjärtat hem längtar sååå mycket .....

I morgon ska man ta sej en heldag i Birsta, ska bli mysigt gumman =)


Ordning har man fått hemma och gud så snyggt det blev ( Tycker jag i alla fall).. Nu har man fått sej en god lunch och kaffe, tack för maten och gott kaffe =)... Gumman saknar dej också och snart kommer jag och hälsar på dej... När du minst anar det så kommer jag in ramlande ;)..


Nä nu ska jag vara social och sedan bär det av hem....



   Puss till alla som tycker dom är värd det =)

Av Ulrica - 15 mars 2009 12:10

Ja nu har vi flyttat in och trivs så jätte bra...


Sitter hos Pers syster med sambo nu och har lånat datorn =)


Får se när vi får igång datorn hemma...


Ja veckorna bara flyter på, lilla gumman är frisk nu... Hoppas att hon får hålla sej frisk ett tag nu då.. Tycker det är tråkigt för Micke och com att hon ska vara sjuk när hon är där.. Hoppas att ni kryar på er och att ni får vara friska ett tag nudå...


Nä nu ska jag vara social med dom andra =) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards