Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Ulrica - 13 januari 2008 22:28

har det varit.. Övernattningen hos Mia blev lyckad. När Freja hade somnat så bänkade vi oss( jag, Mia och Victor) framför tv:n tittade på spöket Casper åt godis och chokladpudding.. Lördagen så tog vi oss en sväng till Mias mormor och morfar efter det så åkte vi till Mias mamma.. Victor hade turen att få följa med Tobbe,Pontus,Dennis och Hampus på Timrå badet och efter det så följde han med dom hem och fick äta tacos och leka, Micke hämtade hem honom vi 19 tiden.. Då blev det mys i soffan här hemma med, godis, chips och dricka,vilken tur jag har som får äta godis och mysa i 2 dagar på raken sa Victor =)

Idag så tog vi det lugnt på förmiddagen plockade lite och  sedan så for vi till Carlsson och Sanna och åt middag, så då passade jag på att bus/ mysa lite med Wilma(mosters go jänta). Iväg på Ica Maxi och handla lite och sedan hem, Pontus och Dennis var hemma när vi kom och Freja blev så glad när hon såg dom så jag fick släppa ner henne på golvet innan jag kunde klä av henne.. Hon pratade och skrattade, borrade in ansiktet i Dennis mage och myste.. Olala höll på att glömma att skriva att innan vi for till Mia i Fredags så hade vi *finfrämmande* så jag fick pussa på mosters gopojkar och Freja fick en till vagn Tackar för den *L*.. Nä nu ska jag ringa Mervi en sväng sedan så ska jag umgås med Micke innan det är natti// Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards