Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Ulrica - 7 januari 2008 21:46

Idag har vi varit och gjort några ärenden så nu är det klart..

Suttit och räknat ut när Freja behöver börja på dagis och om allt går som vi planerat så blir det Mars,hade helst vilja senare men om jag ska kunna söka jobb eller utbildning så måste man ha plats. Sedan så ska Micke ta pappa ledigt med henne i 8 veckor till sommaren och det blir Nice.. Jaha så har man börjat att planera för hennes 1års dag, i morgon så är det bara 1mån kvar!! Hua vad tiden springer iväg mamma och pappas lilla tjej.. Victor har kommit hem idag så himla mysig lilla go killen =). Brukar alltid lägga fram kläderna kvällen före som dom ska ha på sej dagen efter, idag så la jag fram kläderna som Victor va med och valde själv. (JÄTTE snygga) Ibland så fäller han himla roliga eller mysiga komentarer den killen, när vi hade köpt kläderna så säger han så här: Ullis vilket tur att jag såg tröjan och att du såg byxorna vi är ett bra team *L*.. ÅÅÅ vilken himla tur att du såg ett par matchande kallingar också det här blir ju asgrymt... Man kan inte annat än att småle åt dessa komentare och känna värmen som sprider sej i hjärtat.

Dennis ringde hem igår kväll också och berättade att han, Pontus och Tobbe hade varit på Stekhuset och ätit middag med efterätt och hela köret, han lät så glad och nöjd (det värmer mitt hjärta).. Mia har varit med oss idag ätit med oss, badat Freja, matat Freja ja typ gjort allt kring Freja TACK snälla underbara goa mys Mia min Love You Puss.. Nu ska jag fortsätta att snaska i mej popcorn och titta på burken en stund och sedan nanna kudden/ Kramizz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards