Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Ulrica - 26 januari 2008 09:34

i rad som lilla Freja har sovit i sin säng hela natten, behövde bara kliva upp 1 gång för att ge henne nappen =). Japp som jag skrev igår så bär det av på dop idag ska bli skönt att få vara gäst och bara äta en massa mumma..

Idag känns det bättre men är så less på att detta samhälle ska styras så hårt av dessa PENGAR!!! Ho ho finns det någon vänlig själ där ute som har ett jobb till mej kanske ? =)

Idag så fick Freja havregrynsgröt till frukost igen men denna gång gick det mycket bättre smaskade nästan i sej en hel portion.. Är det någon som vet när man vågar börja att ge mannagrynsgröt? Victor han åt en stor tallrik med tomtegröt smör skulle han ha på med hua, nu sitter han och tittar på tv:n ska väl snart ta på sej lite kläder men igen brådska det är ju Lördag.. I kväll tror jag att det blir film och snarr som gäller.. Hmm jag skulle behöva ta och köra i gång en maskin tvätt men jag ids inte annan dag kanske =). Nu ska jag ta och äta lite frukost jag med har ju bara druckit 2 koppar kaffe än så länge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards