Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Ulrica - 29 januari 2008 20:47

så gick mötet med Pontus lärare bara bra =)

I morgon så ska jag ha en heldag med Dennis på skolan ska bli så skoj, lillgubben är orolig att jag ska bli ledsen och gå hem om inte jag har något att göra på rasten när han leker.. Ingen fara sa jag till han det fixar sej mamma kan drick kaffe och prata med fröknarna som jag känner på 6års. Lilla Freja ska ha en heldag med Meta för det är hennes tur nu tyckte hon =). Lilla Freja är inte 100% bra i magen, hmm undra om det är tänder, förkylning eller magsjuka på G ??? Det lär väl visa sej.. I morgon åker Victor tillbaks till mammsen har varit himla mysigt att ha ahft alla grabbarna samtidigt, hade ju så förr men det har blivit lite ändringar men HOPPAS att det snart ska bli så igen =) Nu ska jag gå och säga åt Pontus att börja göra sej klar för natten och sedna invänta Micke och lite mys i soffan... Så då säger jag hejdå och PÖZZ till mina nära och kära =)

Av Ulrica - 29 januari 2008 14:37

Alla morgon bestyr var klara vid 9 tiden. Pussade hejdå till Micke och barnen sedan ringde jag till Mervi och frågade om hon ville gå med på affären?? Och det ville hon så klä Freja och packa ner henne i räser vagnen sedan bara att traska ner på Willys =).. Ja som vanligt när man ska handla så blir det mera än vad man tänkt sej men jag köpte faktiskt inge onödigt =)

Nu har jag dukat och skalat potatis så ska snart börja att steka köttbullarna, blir en tidigare middag idag eftresom jag ska på utvecklingssamtal med Pontus på skolan. Mia kommer hit och ska passa barnen medans vi är på samtalet. Haha nu kommer Dennis in i sitt rum och har munnen full så han inte kan prata, vad har du i munnen frågar jag?

Dennis svarar med munnen full: en köttbulle som jag snodde i köket.=)

Ja dessa ungar är så mysiga så, nä nu har jag inte tid att sitta här mera måste ta och skynda mej/ Tjaooo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards