Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Ulrica - 11 januari 2008 13:16

avklarad för denna dag med.

På Frejas meny stod det: Flygande Kalle med ris och 1 glas mjölk.

Min och Victors meny: Spagetti och köttfarssås(gårdagens middag) och mjölk. Hoppas att Micke slår upp sina blå snart så att jag kan dammsuga, tycker inte om att göra det när han sover fast jag vet att det inte gör något. Tick tack säger klockan, tycker att dagen går sakta idag blääää.. Undra vad Filip har för stl på sina kläder nu? Har sett en massa fina kläder på tradera som jag vet att Kristina skulle tycka om. =) Läser du detta så kan du väll ge mej stl om jag skulle vilja köpa.. Nu ska jag ta och leka med Freja och invänta att Micke öppnar sina blå...

Av Ulrica - 11 januari 2008 09:39

Idag så är Victor hemma och fick sej en sovmorgon, brukar fråga han på Torsdagarna när jag eller Micke hämtar honom om han vill vara ledig på Fredagen. Inte så länge kvar innan det inte går att göra så, han börjar ju 1:an till hösten och jag ska väl förhopningsvis få jobb eller gå i skolan..

Natten har varit lugn lilla Freja sov i sin säng hela natten utan att vakna än gång( skönt).. Victor sitter här bredvid mej och spelar tv-spel. Idag på eftermiddagen/kvällen så åker jag, Victor och Freja till Mia och sover över. Tänkte ha lite myspys med Victor när Freja har somnat. Saknar mina grabbar men nu är det bara 2 dagar kvar innan dom kommer hem, sedan så är karusellen igång med bråk och tjat.. Vilket tråkigt väder det är ute grått och trist fy bubblan säger jag nu vill jag har vår och sommar!!! Ååå till sommaren så får vi köpa en liten söt baddräkt till Freja längtar =), alla små söta klänningar och solhattar...Inkomster och utgifter för nu har Freja gjort i blöjan så nu måste jag sluta.. Kanske skriver mera sedan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards