Alla inlägg under januari 2009

Av Ulrica - 5 januari 2009 22:17

Då har lilla gumman åkt till pappa, Wilma har vi åkt tillbaka till mamma och Kim och Jennifer har kommit hem hit igen..

Så himla jobbigt när vi skulle säga hejdå till Wilma, lilla gumman började att stor grina.. Blödig som man är så höll jag också på att göra det..

Pratade med henne när hon kommit hem till mamma och Kim och då var hon glad igen =) Hon är helt underbar med Freja , leker och pysslar om henne.. 'Freja i sin tur är dö förtjust i Wilma, Wima Wima springer hon och säger =)


Freja kan du säga mormor: mimmi

Kan du säga farmor: mimmi

Båsa sa Freja här om dagen och blåste på ljusen...

I morgon får vi besök av en gammal kompis till mej som jag säkert inte har träffat på ja hua flera år.. Ska bli så skoj att få träffa henne igen, hon är en helt underbar människa....


Ja du Veronica overollen var alldeles för stor tyvär =(.. Men något ont har ju alltid något gott med sej, fick ju en go kram av Virre =)


Nä nu ska jag ta och umgås med mina barn och hjärtat.....





Av Ulrica - 4 januari 2009 23:41

Så då kan ni ju gissa vad hela familjen har varit, jo i Nordic hallen =) Har blivit tidigt på morgonen och sent på kvällen.. Men klart värt det för mysigt har det varit =)


Fredagen började jag med att stå i kiosken mellan 11-14 och sälja.. Lilla gumman var med Per och utforskade Nordic hallen.


Hem en sväng och äta mat för att sedan åka iväg igen för att denna gång stå och sälja lotter.. Ja vi var hemma sent så alla barn stöp i säng vid 22 tiden..


Upp tidigt på Lördagen för att åka igen, men denna dag blev inte lika lång. I morse så åkte hjärtat med Dennis 08:30 så jag och Freja fick sova en liten stund extra ( Älskar dej hjärtat) Pontus fick åka med David i morse för dom började senare...

Iväg och titta på när mammas hjärtan spelade. Dennis lag åkte ut medans Pontus lag gick vidare och fick silver (kom på 2:a plats) Mycket STOLT mamma är jag över alla mina barn =)


Tog och ringde upp Veronica idag och undrade om dom ville ha en overoll efter Denis till Virre.. Hon tackade ja så jag blir av med den och dom får en overoll till Victor... Har så svårt att släppa lillkillen som ALLTID kommer att ha kvar sin speciella plats i mitt hjärta..


Nä nu ska jag ta och krypa till kojs och nanna kudden....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards