Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Ulrica - 13 januari 2009 20:30

Mmm precis så känner jag mej.. Kommer att ha ont i käkarna om jag ska fortsätta att gäspa så här =)


Idag så har jag och hjärtat varit iväg och fixat flyttlåder.. Så nu ikväll har jag börjat packa, drygt men jag vet att det går fort bara jag får upp farten..


Pontus har varit på träning i Njurunda, Dennis, Jennifer och lilla prinsessan har bara tagit det lungt..

Olala nästa vecka så kommer det 2 grejer hit LÄNGTAR som bara den =)

Pontus sitter nu vid den andra datorn, Dennis sitter här inne i v-rummet med mej och kollar på Simson.. Jennifer och lilla prinssan sussar gott.


Från det ena till det andra så på Torsdag ska jag fråga och råd på barn.. Lilla gumman vill inte sova hela natten i sin säng fast vi har bytt.. Så där hade jag totalt fel.. Hon somnar i sin säng och sussar gott fram tills 23-02. Sedan vill hon komma över och sova hos mej och hjärtat.. Visst ÄLSKAR att ha barnen i sängen, men vill gärna att dom sover alla gånger fram tills morgon kvisten i sina sängar... Har frågat Micke och hemma hos dom sover hon hela natten i sin säng utan att vakna.. Skönt för dom och för henne =) Men frågan är då vad är det som gör att hon inte sover hela natten här i sin säng??? Förra gången hon var hemma här så sov hon till och med på mitt bröst, kröp ihop som en lien groda.. Precis som hon gjode när hon var ett litet pyre =)


Ja vet inte vad som kan vara fel, men ska fråga barn i alla fall..

Nu ska jag ta och pussa Dennis god natt och sedan släpa min andra son i duschen...

                               Siiiii yaaaaa............. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards