Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Ulrica - 21 januari 2009 09:20

på sej lite smink har jag gjort nu.. Försökt att få till mitt hår som ser ut som en buske =D Ska snart bege mej iväg på äventyr i tomte skogen =)


Ja verkar vara skönt väder ute förutom is varning.. Bara att spänna spagetti benen och hoppas på att man i nte landar på platt röven =) Hua vilken fin beskrivining av mej själv, men är ju bara ärlig för den stämmer till 100%..

Som vanligt så har jag total torka på mat idag, är det någon som har förslag så släng gärna iväg en kommentar eller två =)


Gick bara bra att få iväg kidsen i morse, förutom lite gnäll från Pontus sida om att åka buss.. Hjärtat har skämt bort med att skjutsa till och från skolan, så nu är lat masken framme hos herr Pontus.. Bara att bita i det sura äpplet och åka bussen, annars får han gå!!! Stackarn som har en sådan elak mamma...

Nu ska jag ta och spruta på mej lite parfym och sedan ta mej några koppar java innan det är dax att bege sej iväg... Får se om jag uppdaterar något senare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards