Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Ulrica - 23 januari 2009 08:44

På namnsdagen Freja mammas lilla prinsessa =D

Hampus har fikat,badat och nu sitter han och tittar på bilar filmen. Så go lillkillen, duktig på att prata, helt torr både på natten och dagen. Han har även slutat med tutten och har inte ens fyllt 3år, det tycker jag är DUKTIGT!!

Grabbarna är på skolan och efter skolan så åker dom iväg över helgen.. Hoppas att dom får det bra, men det tror jag.. Ska ju även bli spännande för Hampus att åka =)


Hjärtat kom hem i går kväll, å vad jag har saknat han.. Ville krypa in under skinnet på han när vi la oss =D..

Wiiieee vann en vårjacka till Freja igår för bra peng, gäller att vara ute i tid.. En skaljacka som tål vind och vatten, man kan även fästa en till jacka under =) Ja grymt nöjd är jag i alla fall =D.. Nu ska jag ta och dricka kaffe och packa till grabbarna grus....


Men faan höll på att glömma.. A var på Gina i går och fyndade på rea, hon var snäll och köpte till mej med =)Ett par Jeans för 99kr som skulle ha kostat 499 det kallar jag för rea... TACK snälla A KRAM 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards