Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Ulrica - 20 januari 2009 18:53

avklarad och allt undanplockat.. Idag blev det tacopaj och sås, mumma säger jag bara..

Dagen har löpt av bra, blev hämtad av A i morse som bestämt.. Ut på Ica Maxi och handla, för att sedan åka och jaga längd skidor till Dennis och F.. Skolan har nämligen BESTÄMT att 1 dag i veckan så ska dom ut och åka.. Tackar för den för nu var man tvungen att köpa skidor också =( Jaja Vi hittade i alla fall till slut bra skidor för bra pris på coop... Priset blev bra tack vare att A har medlemskort, så man bugar och tackar för den =D


Hem till A och hinka i sej några koppar java för att sedan släpa rövarna hit.. Här blev det någon kopp java till innan A skulle iväg och jobba..


Ja sedan har man lagat mat, plockat i och ur diskmaskinen, hängt tvätt, surrat i telefonen, skickat Pontus på träning UTE i detta väder !!! ( han spelar fotboll) Ätit mat med en hemlig gäst ( du vet vem du är )...


Ja och mitt i allt detta så saknar jag hjärtat så grymt mycket redan.. Han åkte till Norge i morse för att jobba.. Tur att jag har fullt upp denna vecka: I morgon ska jag i väg och ha trevligt som alltid

Torsdag: Kommer Hampus hit och ska sova tills på Fredag LÄNGTAR..

Torsdag: Kommer fröken Ninna på besök var ju ett bra tag sedan..


Ja och till helgen vet jag inte om vi ska fortsätta att packa eller om vi kanske ska åka till hjärtats momrmor och morfar i Åre, vi får se vad som händer...

Saknar Freja oändligt mycke redan men bara att längta och bita ihop tills på Måndag =D Såg att Micke hennes pappa hade skrivit att hon hade sovit hela natten i sin säng där.. Gud så skönt för både henne och dom =)

Men ställer mej denna fråga igen då: Varför gör hon inte det hos oss?? Vad gör jag för fel?? Är hon otrygg hemma här??? Är det någon som har svar på denna fråga åt mej så skicka gärna en kommentar, börjar nämligen att bli desperat =(


Nä slut jollrat för denna gång, nu ska jag ta och dricka java..


    Du hjärta: Mitt hjärta fylls bara mer och mer av kärlek till dej..

                      Älskar dej härifrån upp till månen och tillbaka.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards