Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Ulrica - 12 januari 2009 20:42

Ni hade rätt!!!! JAG Mår inte bra ännu har jag märkt...


Men bra mycket bätter än när jag började att bli sjukskriven, har ju varit det i ca: 6mån nu..

Ja vad ska man skriva tro??? Jo dom ringde från Victors fritids idag och frågade om han hade gått hit eller till mamma??

Men daaaaa halloooo vi har inte bott ihop på ett bra tag: jasså har ni inte???

DAAAA vad har dom för koll egentligen va?? Blev skit skraj när dom ringde och frågade sådär, trodde ju att han var borta =( Men som tur är så var det bara ett missförstånd.....


Lilla gumman kom hem idag och gud så jag har saknat henne =) Ja även Jennifer så klart som också kom hem idag, så nu är huset fullt igen =)..


Hon var så himla häftig i sina nya byxor (båda 2) och sin kofta, var bara tvungen att prova =) På Onsdag ska vi iväg och titta vad som ska renoveras i lgh, spännande spännande =) Torsdagen är det dax för Freja att åka och ta prover uppe på barn... Hmmm skulle vara en sen men underbar julkalpp ifall krea här sänkt sej lite til =) Fast är ju självklart nöjd ifall det står still som sist också =) Lilla gumman kan säga Hello Kitty, hon sa det idag när hon kollade på kylskåpsmagneterna med Hello kitty ( Fick dom av goa Wilma i julkalpp)


Nu ska jag ta och dricka kaffe: TACK Anki för din utmärkelse till mej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards