Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Ulrica - 22 januari 2009 08:36

Idag kommer Hampus hit , och hjärtat kommer hem ikväll =D Känner mej så glad när jag tänker på det...


Morgonen flöt på bra som oftast, till och med Pontus klev upp utan tjat och gnat ( kors i tak ).. Har hunnit med att bädda alla sängar nu på morgonen och druckit kaffe, pratat med M och pratat med E =D Duktig jag är en stor klapp på axeln ska jag ha *L* Igår flöt allt på som vanligt, riktig trevligt med andra ord =D

Ja nu har Pontus skaffat sej en bloggsida med, får se hur ofta han skriver på den då =) Han har gjort allt själv på sidan.. Men det kommer att bli en gåta att läsa, för gud vad slang ord han andvänder..


Från det ena till det andra så skulle jag hjälpa Pontus med Svensak läxan igår.. UPPTÄCKER att jag kan den INTE!!!! Herrre jävlar var tvungen och ringa till J och få hjälp =( Ja ja jag har aldrig sagt att jag är smart heller, men ibland så gör dom svåra läxor... Kommer ihåg när jag, Meta och Micke skulle hjälpa Pontus och lösa en läxa... Tro det eller ej men DEN Blev helt fel !!!! Så ja kan inte 3 vuxna lösa den hur svår är den inte då för ett barn ??


Nog om detta nu ska jag ta och klä mej för får främmande vid 10 tiden...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards