Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Drygt som faan när man inte kan sova...

Av Ulrica - 11 januari 2009 03:06

Försöker att testa psykologens tips nu.. Han sa att jag skulle kliva upp ur sängen så att det inte blev en ångest plats... Men vad faan ska man göra den här tiden på dygnet då??? Skulle ha bott i hus nu för då hade man ju kunnat stor städa =)


Dagen/ kvällen har vait super duper =)

Rätt konstigt för man hinner inte mer än lämna bor barnen så saknar man dom som attan.. Pontus och Dennis for på ef middagen och blir borta tills i morgon eller idag =)


Ååå nu är det bara 1 dag kvar tills mammas lill prinsessa kommer hem LÄNGTAR.. Ska prova hennes nya byxor och kofta då som hon har fått av mormor och Ulf.. Hon fick ett par stuprörsjeans och ett par prasselbyxor med typ inner foder... Jätte fin kofta som passar till båda byxorna =) TACK snälla mormor och Ulf...


Ska rensa lite av gummans kläder i morgon tänkte jag... Hon fyller upp nästan en hel sida av väggen i skrubben + 3 låder med kläder =) Hmm ja ingen av barnen har lite kläder, har ju en massa goa släktingar och vänner som fyller på. Sedan fyndar jag rätt mycket på Rea =) Älskar verkligen dom röda rea lapparna =)

Snart är det dax att börja att skaffa vår kläder också, vet att det finns dom som tycker jag är knäpp som ska börja med det nu=). Men lika bra att börja för då behöver man inte handla åt alla barn samma mån.. Och vill ju att alla barnen ska ha bra kläder att vara ute i...


Sedan börjar ju flytten att närma sej och lilla gummans 2 år dag... GAAAAAAAA faan hela 2år fyller mammas lilla prinsessa... Vi har införskaffat prinsessa duk, prinsessa muggar, prinsessa tallrikar och prinsessa servetter =)


Hittade dom sakerna för bra pengar på Dollra i Sveg, absolut den bästa dollar jag har varit på =) Nä nu är det slut pladdrat här, ska försöka sova.. Natti natti..

 
 
Jennie

Jennie

11 januari 2009 10:33

Det ska börjas i tid! Speciellt när man har flera barn! Jag började inhandla vår och sommarkläder för flera veckor sen:) Nästan allt på rea också:)

http://sliparen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards