Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Blåsväder.

Av Ulrica - 28 februari 2008 10:24

Vet inte om jag har så mycket att skriva ännu.. Klockan är ju inte så mycket så det har bara varit det vanliga här hemma på morgonen.

Skickat iväg grabbarna på morgonen.

Gett Freja frukost, tvättat och tagit på henne kläder.

Kört igång en maskin tvätt, vikt tvätt och stoppat in i skåpen.


Trött som vanligt med det är ju inge ovanligt nu för tiden, fast Freja sov från 19:10 till 06:50 utan att vakna 1 gång.

Nu börjar det att närma sej Huddinge snart ska bli skönt när det är klart, hoppas sedan att vi inte behöver åka dit mera..

Kanske man ska ta sej en kopp kaffe och se om huvudvärken släpper, måste gå och handla sedan till grabbarna som dom ska ha imorgon när dom ska åka slalom med skolan..


Ska passa på att ta en lång varm dusch när Micke har vaknat, hm undra hur länge han ska sova? Vet inte när han kom hem i morse heller så det är väl bara att vänta tills han vaknar..

I morgon så får jag veta om Pontus och Dennis ska åka till Öregrund på Lördag eller inte..

Pontus har kommit in i en riktig trotts nu, bara en massa tjat men vill ändå inte lyssna alla gånger. Har blivit slarvig vart är min go grabb på väg tro?

Dennis flyter det på klockrent med nu, guldstjärnor varje dag nu =).. Ja ni som vet vad det handlar om förstår ju att jag blir glad, synd bara att det är Pontus som har börjat lite smått nu istället...

Hmm undra när man ska få någon lugn och ro? Undra när allt ska flyta på någolunda? Tycker det har varit för mycket för både min familj och nära och kära runt om kring mej ett bra tag! Hade hoppats att år 2008 skulle bli bättre men tji fick jag..


Nä nu har jag gnällt klart för idag( tror jag). Ha det gött...


 
 
anki

anki

28 februari 2008 11:00

Glöm skiten nu och må bra så blir det bra med grabbarna med ska du se.
Klart att 2008 ska bli ett bra år eller hur var är kaxiga mamma nu jag bara undrar kram svärmor

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards