Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Ulrica - 18 februari 2008 12:23

Vivica ringde till mej för ett tag sedan och berättade att både hon och Johnny hade/ har magsjuka var längesedan som hon mått så dåligt..

Bara att hoppas att Freja klara sej¨och att vi andra också klara oss!!!!

Krya på er Vivica och Johnny sänder en STOR kram till er!!


Sänder också en STOR kram till min mamma och hoppas att du får bli bätter snart..

Sänder även en STOR kram till dej också Mervi hoppas du kryar på dej.. 


Nu ska jag ta och ge lilla Freja en ny blöja luktar inte godis här nu =)

See Yaaa

Av Ulrica - 18 februari 2008 09:07

Nä för det har jag egentligen inte, allt är detsamma här hemma.. Ja förutom att lilla Freja ahr kommit hem, åå gud vad stor hon har blivit på dom här dagarna hon varit borta.. Vuxit både på längden och på vikten, prövade hennes Hello Kitty jeans trodde inte hon skulle kunna ha dom eftersom det är stl:80 men det kunde hon... Idag prövade jag en body i stl:80 och det enda jag behövde göra på den var att vika upp den lite i armarna men inge mera.. Så nu måste jag ta och rensa bort alla kläder i stl:68 och titta hur mycket 74 hon kan ha och vilka som är precis, trodde faktiskt att det skulle ta ett tag till innan hon skulle växa i stl:80 =) Tur att hon fick så pass mycket blandade stl när hon fyllde år då *L*..

Idag kommer Victor hem LÄNGTAR ska pussa pussa pussa på honom =)

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och sedna lkea med Freja för jag har redan hunnit bädda sängarna( inte våran då för Micke sover) kört igång en maskin tvätt, plockat i och ur diskmaskinen... Ja det roligaste som dammsuga och torka golven tänkte jag spara till Micke!

Ojoj nu måste jag rädda svärmors pocket böcker som Freja fått tag på =)

Ha en bra dag alla/ Kramizzar i massor..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards