Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Ulrica - 4 februari 2008 10:43

Japp idag fyller Mickes lillebror hela 17 år hjälp vad tiden går fort.

Var till honom igår och grattade fick äta svärmors supergoda smörgåstårta. Pontus åt en helt bit fattar inte hur han orkade för jag fick knappt i mej en hel, var tvungen att truga mej själv eftresom den är så god...

Mysigt var det att nästan få träffa alla, Pär var hemma med sjuka barn men Maria fick vi träffa =). Snusade på lilla Filip som har blivit så stor och gud vad söt man kan vara puss på dej go knopp..

Nu är det inte många dagar kvar tills lilla Freja fyller 1år så nu i veckan ska jag innandla det sista till kalaset på Lördag..Aj aj får ont imagen när jag tänker på att hon blir 1år mammas lill tjej...

Nog om detta idag så har Pontus och Dennis åkt till pappsen tycker inte om att behöva dela med mej =). I morgon så ska jag göra ett nytt försök och vara med Dennis på skolan, åkte ju på magsjuka när jag skulle vara med förra gången... Victor kommer hem idag nice ska pussa och pussa, men hinner bara träffa honom en liten stund för han och Freja ska få åka till farmor några dagar så jag får sova. Känns inge bra att skicka iväg honom när han precis kommer men ibland måste man rucka på rutinerna, sedan vet jag att dom har det bra + att jag vet att Victor saknar Sickan =)..

Nä dax att klä sej kanske här sitter man i nattsärken och klockan är snart 11 fy dej lata Ullis haha.. Ha det så gött allihopa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards