Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Ulrica - 7 februari 2008 19:42

och Freja är på väg att nanna kudden.. Denna dag har bara försvunnit poff så var det kvällen. Till kvällis fick Freja yoghurt och macka och en flarra välling, förstår om hon är less på gröten som hon ätit morgon och kväll i flera månader..

Mia och Kim åt middag med oss idag så dom har precis åkt hem, Erika kom en sväng och hälsade på med =) Nice jag älskar att ha mycket folk runt om kring mej,dom få gångerna Micke och jag är själva så blir vi grymt rastlösa båda två...

Som ni kanske har märkt så har jag inte satt ut några kort på ett tag och det är för att jag vill kopieringsskydda dom först så inte vem som helst bara kan ta!! Mina nära och kära behöver bara säga till så skickar jag över korten på mail... Nä nu ska Victor få lite fika och sedan lägga sej och titta på film...

Av Ulrica - 7 februari 2008 14:53

Nu finns det kort på Freja på denna sida: www.family.se


Klicka på Västernorrland

sedan på födelsedagar och där står det GRATTIS BRUDEN =)


Av Ulrica - 7 februari 2008 09:32

Sitter man här ny duschad med en kopp kaffe mmm..

Har ringt och fixat det sista med tårtan till Frejas kalas, vi blir ca:40st.

I morgon på eftermiddagen så ska jag, Mia och Mervi ställa till allt i lokalen så det är klart tills på Lördagen TACK för hjälpen mina underbara vänner LOVE YAAA..

Å tänk i morgon fyller Freja 1År det kniper i min magen, ni som har följt min blogg vet ju att Freja hade en tuff start här i livet så minnerna smyger sej på nu när det börjar närma sej 1Års dagen..

Nä nu pratade jag med Mia och hon är på väg ( ska skjutsa mej och hämta barnen) så bäst att göra sej klar// Kram...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards