Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Ulrica - 13 februari 2008 08:20

ja det kan man lungt skriva att jag är =).

Skulle behöva storstäda lgh men jag orkar inte. Micke han är i Stockholm och jobbar och här sitter man i sur Sundsvall, men jag ska ju också till Stockholm i Mars =) Barnen är iväg skickad till skolan och lilla Freja kan jag gissa att hon äter frukost nu, lilla gumman be Vivica ge dej en bamse kram och puss från mamma. Mamma älskar dej puuuuuuuusssssssssss.. Nu börjar vi sakta men säkert att få in rutiner bara lilla gumman som ska komma hem. Min svärmor gav mej ett nytt smeknamn när vi var nere på Karolinska med Freja, Kaxiga mamman var mitt smeknamn då och nu har jag fått det igen haha.. Jag är född till denna värld för att klara av hårda prövningar och alla som känner mej vet att jag KLARAR det och reser mej upp igen =)

Nu på morgonen så har jag vikt tvätt och stoppat undan den och kört igång en ny maskin. Vad som händer idag har jag ingen aning om jag får se..

Nä dricka klart kaffe och sedan ta tag i lite saker.. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards