Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Ulrica - 14 februari 2008 09:04

Så jag önskar er alla som läser min blogg en trevlig dag =)

Gårdagen rullade på som den skulle, ringde några viktiga samtal och ska fortsätta med det idag.. Allt rullar på bättre och bättre men det tar sin tid och den tiden måste vi ha tålomod med!

Mervi var till mej igår och drack te och surrade, mysigt för det känns som ett bra tag sedan vi hade ork och tid båda att göra det.. Jaha idag ska jag på utvecklingssamtal med Dennis på skolan ska även på ett annat möte med honom, men om det tänker jag inte skriva om här räcker att mina nära och kära vet! Saknar lilla Freja men hon kommer hem till helgen hoppas jag om Vivica och Johnny kan släppa henne vill säga =) Johnny har bla lärt lilla gumman att säga hejdå, ja nu går allt med en rasande fart må jag säga *L*

Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe med Mia innan hon åker till skolan, så see yaa..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards