Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Ulrica - 21 februari 2008 08:52

Vad händer igår på kvällen dåJo Snälla underbara goa Mia passade alla barnen åt mej så jag for till en bekant i Matfors och fikade =)

Fick åka redan kl:18 och var inte hemma förrän kl:22, det var behövligt efter allt som händer här hemma!

Pontus och Dennis var till Tobbes (pojkarnas pappa) mormor och morfar och provade ut slalomutrustning som ej passade. Men snälla dom ska hyra full utrustning till pojkarna nästa Fredag när dom ska till Sidsjön en hela dag med skolan.. Å nej nu står Freja och häller ut alla Dennis spel och pussel lilla donnan kan få långa armar ibland =).

Natten har varit rätt lugn Freja vaknade vid 23 och var ledsen så jag gav henne lite alvedon( kanske hade hon ont i benen efter sprutorna). Sköt hennes säng kloss i kloss med min så jag kunde ligga med en hand på hennes mage så hon fick känna närhet.. Lite små rädd är jag att ha henne nu i sängen bredvid mej när jag vet att hon snurrar runt, klättrar och kryper. Vilken mardröm om hon skulle trilla ur hua ligen...

Nä nu ska jag ta lite fika och sedan klä på mej..Oj höll på att missa detta:

GRATTIS SHREK PÅ FÖDELSEDAGEN!! HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG// KRAM

See Yaa


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards