Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Vad händer?

Av Ulrica - 27 februari 2008 14:23

Micke åkte igår kväll och om jag fattade rätt så skulle han jobba ända tills på Måndag men komma hem och sova mellan Fredag och Lördag tror jag!

Igår kväll så var Mia, Kim och Meta här si satt och surrade och drack kaffe.

Kim är på väg hit nu vet en som kommer att bli glad eller förresten vet 2 st, Dennis och Freja =)

Pontus och Dennis sak åka iväg med gammelmorfar och prova ut slalom utrustningen idag...

Oj nu kom jag på att jag måste iväg på affären senast i mrogon och fixa lite go fika som dom ska ha med sej på Fredagen..

Ser kanske ut som att Pontus och Dennis åker till Öregrund på Lördagen, verkar inte bli någon Riga utan dom skulle till Tallin istället...

OM inte dom åker på Lördagen så ska jag fråga Svärmor om hon kan ha alla 3 barnen på Lördag när jag ska ut på krogen, åå faan vad roligt det ska bli att få komma ut =).

Nä nu kommer Pontus snart hem ska prata med honom om lite saker som har hänt får se om det blir utegångsförbud eller ej!

Dennis sitter nu och tittar på Sune tjej tjusaren och Freja retas med ´Dennis, snacka om att dom lär sej i tid..

Nä nu har jag inte tid att sitta här mera// Hej hopp...

 
 
anki

anki

27 februari 2008 15:19

klart grabbarna får vara här de behöver du inte ens undra över eller hur bara tala om för oss så vi har nå gott åt dem kram svärmor

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards