Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Väntar..

Av Ulrica - 26 februari 2008 15:36

Sitter och väntar på Micke som har åkt iväg en sväng, lilla Freja gör stan med Erika =).. Grabbarna sitter och spelar, Pontus ska snart på fotbollen. Det blev ingen gammel mormor idag för hon har fått magsjuka =/

Du Fion det är dax att komma på en kopp kaffe, Freja har fått mera Hello Kitty saker =) Blev du nyfis nu eller? *L*

Känner mej så trött och slut,

VAD ÄR DET FÖR FEL????Jag brukar inte känna mej så här trött så lång tid.. Inte roligt att träffa folk och det första dom säger är: men gud vad trött du ser ut du är ju alldeles blek och är mörk under ögonen! Men jag känner mej ju pigg idag brukar jag säga: kalla om att man kan lura sej själv när man tittar sej i spegeln....

Slut gnällt om detta =) Ikväll åker Micke och jobba så då blir man solo igen han blir borta tills på Torsdagsmorgon och åker då på kvällen igen och kommer inte hem förän på Söndagsmorgon...

Hmmm någon som har bra idè om vad man kan äta till middag idag då? Själv har jag total idè torka, blir bara samma och samma känns det som..

Nä dax att säga till Pontus att byta om// Pling plong..

 
 
Ingen bild

mervi

26 februari 2008 16:42

Hej gumman har du tänkt på att du kanske måste ta och vila och inte vara uppe i varv hela tiden. Vi bryr oss om dig.
Ett tips laga en kyckling gryta. Det är gott. Ta hand om dig. love you. kramisar

 
Ingen bild

högdamor

26 februari 2008 18:56

Hörru söt-tjöta! Du skulle behöva komma bort några dagar å bli ompysslad...vad sägs om att åka hit efter sportlovet? Jag hör ju på rösten hur trött du är.Var rädd om dig....kramizzzzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards