Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Birsta City

Av Ulrica - 26 februari 2008 09:38

kanske det blir på eftermiddagen får se..

Blir först att fylla på frys och kyl går mycket fika och mat när man har 3 pojkar som äter så det knakar + alla kompisar som äter och fikar.. Men hellre det att dom är här än att dom är ute och dräller.

Freja var helt otrolig igår, hon sov på förmiddagen som hon brukar ( 10-12). Sedan så åkte vi iväg och ombesiktade bilen som gick igenom (skönt) var och hämtade Kim på stan så han fick komma hit och ingen blev ju gladare än Pontus och Dennis =) Ja Freja också förstås, sedan var det dax för mat osv.. Men det jag skulle komma fram till var att Freja sov bara på förmiddagen sedna sov hon inge mera förän kl:20 när det var dax för natten. Sov HELA natten till kl:6 i morse =)

Pontus och Dennis ska till gammelmormor och gammelmorfar idag efter skolan och sova över några dagar eller 1 dag får se hur länge det blir. Till helgen far nog grabbaran till Öregrund med Vivica och Johnny så slipper dom vara hemma och ha tråkigt på Sportlovet, som planerna verkar så ska dom även åka till Riga..

Nu på morgonen så fick jag även besök av underbara Mervi kom och hämtade några skivor till Adam som fyller hela 11År idag =)

Ska ringa och gratta honom nu och sedan ska jag invänta att maskinen ska blir klar så jag kan hänga tvätten..


Detta har jag hunnit göra nu på morgonen:


* Väckt grabbarna och ge dom frukost och iväg till skolan

* Ge lilla Freja frukost, tvätta och klä henne

* Plockat i och ur diskmaskinen

* Vikt tvätt och plockat undan den+ kört igång en ny maskin

* Surrat med Mervi

* Bäddat Pontus och Dennis sängar.


Mer än så har jag inte hunnit ännu men nu är det dax för frukost...

 
 
Ingen bild

Fiona

26 februari 2008 14:49

Ja du, du hinner med mkt på morgona du. :) duktig!! pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards