Direktlänk till inlägg 23 november 2007

Hmm

Av Ulrica - 23 november 2007 19:53

Hade ju bestämt att bara vara hemma och ta det lungt idag, men så blev inte fallt. =) Min vanliga otur så hade inte kläderna kommit som jag beställt FAST det stod att dom skulle hinna komma. =/ Så när Freja hade vaknat efter sin förmidagslur så traskade jag med henne till Mervi som så gärna var barnvakt.. Ner på stan och hoppas på att det jag hade sett skulle finnas kvar och det FANNS det jippiiii... Fina kläder för billig peng hela 149kr klart värt priset... Köpte ett nytt bälte till Micke också hoppas att han blir nöjd.


Hem och hämta Freja hos Mervi som gärna hade behållt henne ett tag till, ner på Willys och handla och sedan hem.. När jag kom hem så satt det en massa barn i vardagsrummet och spelade tv-spel. Tycker det är roligt att Pontus vill ta hem sina kompisar och att så många vill komma hit!

Så idag blev vi 2 extra vid bordet eftersom 1 gick hem, efter en stund så kom en ny kompis som ska sova hos Pontus i natt.. När jag skulle steka hamburgare idag så sprätte det till så jag brände mej rätt så mycket på armen.( blev blåser)

Mervi kom hit med Samuel i kväll så hon fick gå och handla, onödigt för han att vara ute längre stunder när han opererade sej i öronen igår.

Såååå himla skoj att få ha Samuel här, han och Freja badade tillsammans kommer att sätta ut kort...

Nä nu ska jag ta och ringa Mia sedan blir det tv;n en stund innan sängen.

Tack ännu en gång Mervi för allt idag. =) Kramizz

 
 
Ingen bild

blueangel

23 november 2007 20:21

tusen tack själv. Tack,tack,tack,tack. Många kramisar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Ovido - Quiz & Flashcards