Alla inlägg den 10 november 2007

Av Ulrica - 10 november 2007 11:00

Natten har varit lugn, lilla donnan sov med oss inatt.

I morse när jag skulle ge henne gröt så hade jag hällt upp vatten i hennes mugg, innan jag hade hunnit sätta på locket riktigt så skulle jag bära muggen till bordet. Vad händer då? JO jag lyckas tappa den i golvet så det flyger vatten över hela lilla donna, katten + golvet haha, det är bara jag som lyckats vara så klantig. Sedan när jag skulle stänga mickron så slår jag handen och när jag och Dennis fikar så ska jag göra något och slår i handen i stolen DET ÄR JAG i ett nötskal haha.. Idag bär det av upp till mamma och Ulf ska bara vänta tills Micke har duschat färdigt sedan är det min tur att bli klar. Nu på morgonen så har jag hunnit vika tvätt, bäddat sängarna och gett alla barn frukost fast Freja sov ända till 08:30.. Får se om jag skriver något mera idag// Kramizz

Ovido - Quiz & Flashcards