Alla inlägg den 9 november 2007

Av Ulrica - 9 november 2007 19:54

Till middag idag så åt vi kykling och ris:

Efterätt blev chokladpudding.

Barnen och jag dukade lite fint med tända ljus, Dennis hjälpte till att röra i ordning chokladpuddingen. När vi sitter och äter säger Dennis: vad mysigt vi har mamma, synd bara att inte Micke är hemma (go killen mammas). När allt var inplockat i diskmaskinen så var det dax för lilla donnan att bada. Dennis och hon badade tillsammans det tyckte hon var himmla skoj =0). Så ikväll har 2 av barnen haft en riktigt bad/klippa naglar/göra ren öron kväll, skönt att det är gjort för denna gång..*L* Nu sover lilla donnan gått i sin säng, Dennis sitter på sitt rum och äter kvällsfika och tittar på film och Pontus har stängt in sej på rummet, han börjar att vilja vara för sej själv oftare och oftare.( inte så konstigt kanske han är ju dock 10år) Usch sitter och gruvar mej för att plocka ur diskmaskinen BLÄÄ, men det är ju skönt när det är gjort och det är fint i köket. Bara att invänta mitt hjärta nu då han är väl hemma vid 21:30 kanske. I morgon SÅ ska vi komma iväg till min mamma, dom senaste gångerna när vi ska ha åkt så har det kommit något i mellan(men nu jädrans ska vi åka *L* ). Nu ska jag ta att plocka mina buskar till ögonbryn sedan blir det soffan och tv:n som gäller, så nu säger jag godnatt och sov gott//Kramizz

Av Ulrica - 9 november 2007 13:17

Vad Freja kan, nu går det fort må jag säga. När jag skulle knäppa dessa kort så tappade hon taget om stolen MEN hon stod kvar helt själv =0)..

Av Ulrica - 9 november 2007 11:54

Nu tycker jag om vädret, bättre att det snöar än att regnar =0). Nu har lilla Freja sovit en 1th och gjort bläka i blöjan, när lilla donnan sov så passade jag på att ladda upp massa ny kort var ju ett tag sedan..Nu är det lunch dax// Kram..

Av Ulrica - 9 november 2007 09:10

Var det här hemma igår, Sanna och Carlsson på middag, Kristina och Filip på besök så himla skoj.. Mervi följde med Pontus ner till djuraffären för att diskutera om den trasiga buren, sånt som händer hade dom sagt på djuraffären det är ju en gnagare grrrrrrrrr det var ju dom som sa till oss att det där var den bästa buren!!!!! Så nu ska jag ner dit någon dag och går inte därifrån utan NY bur så det så... Idag blir det bara att vara inne och ta det lungt, vädret är ju inte det bästa att gå ut i (snö blandat regn) Sedan så vill lilla donnan bara bli buren idag... Nu ligger hon här på golvet och beklagar sej så det är bäst att man slutar// Tjing pling...

Ovido - Quiz & Flashcards