Alla inlägg den 15 november 2007

Av Ulrica - 15 november 2007 21:25

Dagen har rullat på som vanligt, Freja hade lika skoj på baby cafè idag precis som alla andra dagar.. Micke och jag har nu köpt en overoll till Dennis och den passade jippi. Freja har fått en ursöt hemstickad mössa idag av Gun-Inger och Albin( Tobias mormor och morfar) hon är såååå söt i den.. På eftermiddagen så kom Mervi på besök lika trevligt varje gång =0) Mitt godis begär idag har inte varit av denna värld skulle lungt kunnat trycka i mej 5 choklad kakor, men jag är nu inne på 2 veckan med att bara äta godis på Lördagen.. Kanske man kan gå ner några gram på det viset *S* bara att vänta och se.. Victor har ikväll suttit och kryssat i barnenshus katalogen vad han vill ha i födelsedagspresent och julklappar, blev många sidor i kryssade *L*. I morgon ska han inte gå på 6års för han ska vara hemma med mej och bara ta det lungt och mysa, slippa kliva upp tidigt (skönt).. Själv har jag beställt kläder till Filips dom och jag hinner få dom bara att hoppas att dom passar, så himmla snyggt i katalogen ialla fall. Vet inte vad som har hänt med mej har nämligen börjat att sminka mej rätt så ofta + att jag gärna skulle kunna tänka mej att ha på mej snygga tuniker, kjolar och stövlar VARJE dag, råga på allt så har jag börjat att ha utsläppt hår varje dag (hmm hade nog en kvinnlig sida jag med *L*) Nu har jag Mervi på andra sidan luren // Hittade detta kort på Sannas sida TACK för att jag fick sno det av dej *L*// Kramizzzzz

=0)

Av Ulrica - 15 november 2007 08:42

Inatt har lilla donnan sovit HELA natten i sin säng utan att vakna 1gång, så nu känner man sej piggare.. Sitter nu här med en kopp kaffe ska snart göra Freja klar för att traska på baby cafè, senare idag så ska vi åka och fixa Dennis overoll. Victor har jag lovat att köpa hem glass åt så bara att komma ihåg =0).. Gud vilket menigslöst inlägg för jag har inget mer att skriva nu *L*. Hej farbro Frej..

Ovido - Quiz & Flashcards