Alla inlägg den 2 november 2007

Av Ulrica - 2 november 2007 15:58

För dom hade fixat veden själva så nu vet jag inte vad man ska hitta på.. Kanske man ska åka och hälsa på Ninna det var ju ett himmla tag sedan, Micke är snart hemma skulle bara svänga in på affären och köpa lite godis som jag kan ge barn som kommer hit och gör bus eller godis..Gissar på att mina kommer att komma för dom skulle ut idag. Victor har precis kommit hem från farmor och farfar, har varit och badat med farmor och kusin Gustav så nu är han jätte trött.. Synd att farmor och farfar inte kunde stanna på en kopp kaffe för då kunde jag ha bjudit på ny bakade muffins, kanske en annan gång vem vet.. Nä nu ska Freja få mat// BUUUUU

Av Ulrica - 2 november 2007 13:00

har det blivit, Mervi skickade ett sms och undrade om vi skulle gå med på affären så det gjorde lilla gumman och jag. Freja sussade gott i sin vagn till affären på vägen hem vaknade hon pigg och glad. Väl hemma så bakade jag Amrikanska muffins med hackad choklad i får se hur det blev. Freja fick potatis och dillkött till lunch tyckte hon var si sådär, nu springer hon runt i sin räser bil haha.. På eftermiddagen så bär det av upp till mamma och Ulf. Ska hjälpa dom med veden blir att vi stannar tills i morgon. Idag saknar jag Pontus och Dennis mera än vanligt kanske för att det är Halloween och dom inte är hos mej, ja jag vet inte...Från det ena till det andra så har Freja fått en ny favvo leksak, MAMMAS GARDINER haha tur att Freja har en DUKTIG pappa som har satt fast stängerna riktigt.. Nu ska jag ta och packa ganska mycket fast det bara är 1 natt, lilla gumman gnuggar sina underbara blå ögon så nu ska hon få nanna kudden en stund...

Av Ulrica - 2 november 2007 08:48

kanske det man vet ju aldrig, lilla gumman har precis ätit frukost gröt och sin första mjukmacka med smör. Åå mmm det var smaskens, lilla gumman har snart slutat med vällingen helt och hållet bara en skvätt på kvällen mest för mys för det är gröt på kvällen som gäller med =0). Idag kommer Victor hem undra vad man ska hitta på i helgen då, skulle vilja hitta på något roligt med honom får se vad.. Saknar Pontus och Dennis tycker det inte är roligt när det blir att man inte är alla tillsammans, men snart kanske det händer vem vet???? Nä nu ska jag ta och tvätta och klä min lilla räser brud som har fått upp en himmla spid på gåstolen haha...

Ovido - Quiz & Flashcards