Alla inlägg den 16 november 2007

Av Ulrica - 16 november 2007 23:21

Vi har bara tagit det lungt idag så himmla behövligt. Victor har lekt, tittat på film och varit ut en sväng. Han håller också på att bli en mäster kock, vi hjälptes åt att göra lunch idag. Victor stekte köttbullarna och jag höll koll på pastan + att han dukade (riktig duktig kille).På eftermiddagen/kvällen så kom Mia hit som planerat, drack kaffè och surrade och hon myste med Freja. Efter att vi ätit så var jag med Mia och hämtade hennes gulliga systerson som hon ska passa inatt.. Kom hem och avlöste Micke som skulle iväg och jobba.. Mia och lillplutten har precis farit hem och jag ska nanna kudden nu och hoppas att denna natt blir lugnare.. Så nu säger jag natti natti// Kramizzz

Av Ulrica - 16 november 2007 09:59

så blir det en lung hemma dag idag skönt, har haft saker att göra hela veckan så idag vill jag bara vara hemma... Mervi undrade först om vi ville följa med till Birsta mej jag tackade snällt nej, men snälla goa Mervi ska kolla efter balsam och sköljmedel till mej tack (puss). Jaha Freja har sovit som en kratta inatt började redan inna jag skulle lägga mej, hon skrek vägrade att somna om bara att ta upp henne och sitta i soffan så hon fick somna om. I vanliga fall så är det bara att lägga henne sedan igen så sover hon men icke sa nicke inte i går inte. Slutade med att hon fick somna om ivåran säng med mej.03:30 ja då står hon på alla fyra och dunkar huvudet i våran sängavel och surrar, ÅNEJ var det ända jag kände inte igen som tur var så somnade hon om igen.. Victor vaknade vid 8 låg och tittade på film en stund, sedan var det att tvätta sej och på med kläderna, äta frukost pch nu sitter han och spelar tv-spel.. Själv har jag hunnit vika tvätt, plockat undan och kört igång en ny maskin.. Nu ska jag passsa att klä mej medans lilla donnan sitter snällt och leker på golvet, mamma på andra sidan luren så här tar detta skrivandet slut // Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards