Alla inlägg den 14 november 2007

Av Ulrica - 14 november 2007 10:01

Inte har lilla donnan sovit någe bättre inatt heller, så nu sitter man här med kopp kaffe nummer:2 och hoppas på att gruset i ögonen ska försvinna. =0) Idag blir det troligtvist att jag ska försöka hitta en overoll till Dennis får se om jag orkar eller om jag tar det i morgon. Lilla Victor har precis vaknat han ska få följa med Micke idag till min mamma och hämta motorcykeln. Lika bra att passa på att låta han vara hemma lite nu och då, för snart är det ju 1:an som gäller och då är det ju skolplikt som gäller.. Sanna pratade om att komma hit idag bara att hoppas hon är en helmysig tjej =0),men det finns en som jag saknar jätte mycket nu och det är du Mia, men jag vet att du har fullt upp med praktiken. =0) Vill bara att du ska veta att jag saknar dej(puss).. Ja dagens lista ser väl ut ungefär så här:

Hänga tvätten när den är klar

Ge Victor frukost/Lunch

Väcka Micke

Ge Freja mellis och lägga henne

KANSKE fixa Dennis overoll

Ringa Sanna om en stund

Köra igång en ny maskin

m,m,m,

ja så här kan man ju skriva hur mycket som helst *L*.. Nä nu ska jag dricka klart mitt kaffe sedan så ska jag tvätta och klä på lilla donnan// Tjin pling.


Ovido - Quiz & Flashcards