Direktlänk till inlägg 23 november 2007

STORT!!!

Av Ulrica - 23 november 2007 09:12

Freja kan krypa nu, krypte riktigt på knänen igår!!! Dennis och jag vågade varken  röra oss eller andas.  =) Mammas lilla donna håller på att blir stor, tiden går alldeles för FORT( snyft)..



Ojoj mycket har hänt här dom senaste dagarna..

Ska börja med att tacka mamma för en helt underbar dag på stan i H-sand i Onsdags. Freja och jag tog bussen dit och var med mamma/mormor en hel dag så mysigt..

Freja fick en JÄTTE fin grå tyll kjol med till hörande vitskjorta och väst, jätte fina byxor och en fin body som hon ska ha i morgon när vi ska på dop.. Micke fick en fin skjorta och en parfym som luktar sååå himmla gott.

Jag fick min favvo parfym, maskara, ögonskuggs grejemoj och ögonskugga =). Kommer att sätta ut bilder på alla saker efter dopet så att ingen får sej en tjuvtitt innan dess.. Ja sedan bjöd min mamma på en massa fika förstås, ännu en gång TACK snälla mamma för en trevlig dag!!!


Tänkte på det häromdagen att jag har tur, har så många underbara människor runt mej som tycker om mej och hjälper mej / min familj.. TACK till er alla ni är GULD värd!!!!


Igår så ringde skolan till mej när jag var på babycafè med Freja, hej det är Anna Dennis fröken.. Ånej tänkte jag var har hänt nu då??

Jo det är så att Dennis har spytt. Så lilla gubben fick ta bussen hem där jag mötte upp honom, sedan var det bara för mej att springa med Freja till Skönsberg igen där jag skulle möta upp Pontus.. Hade nämligen fått en tid åt honom på vårdcentralen kl:13;15 för att kolla tån.

Precis som jag trodde en massa var under nagelbandet, bara att spruta bedövning och snitta och tömma.. Sedan var det bara att börja med penicillin i 10 dagar då.. Tänk om dom på akuten hade kunnat lyssna härom kvällen och gett han pencillin redan då, så hade han sluppit smärtan och allt runt om kring!!!

Okej tillbaka til Dennis, tur det var inte magsjuka det var nog för att han inte hade glasögonen på sej.. Dom har ju blivit skeva igen, kommer nu inte att köpa några mera glasögon på B****... Alla hans glasögon som vi har köpt där har gått sönder  med detsamma.. Priset på dom är ju inte det bästa heller; 2500kr och dom inte ska HÅLLA!!! Vet många som har vartit missnöjda med sin glasögon där!!


Snälla Sanna och Carlsson svängde in på nya skopunkten åt mej igår i Birsta och köpte ett par stövlar åt mej som jag kan ha till kjol m,m,.. Vinterfodrade var dom också med en bra sula och inte ska jag gnälla på priset heller: 99kr =). TACK snälla ni/ puss...

Nä nu ska jag ta och Ringa Mervi och kolla hur lilla Samuel mår idag, han gjorde operation med rör i båda öronen igår....

Så här slutar jag nu/ Kramizzz


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Ovido - Quiz & Flashcards