Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Packa, packa och åter packa..

Av Ulrica - 22 februari 2009 13:27

Precis vad jag håller på med tar likssom aldrig slut..


Kidsen spelar tv-spel med F... Less och åter less känner jag mej idag, en riktig bläka dag med andra ord ;)..

Igår hade jag och grabbsen en riktig svullar dag.. Middag blev pizza och hamburgare framför tv.. Sedan blev det en massa godis och dricka framför tv.. Jopp så det slutade med att jag inte kunde sova på grund av att jag mådde ILLA =(.... Skickade några MMS till hjärtat i stället, tror han gillade dom skarpt =D.. Fredagen TACKAR jag mitt storfrämmande för, var riktigt trevligt minsann... Lilla gumman tacka i förväg för kläderna =D..


Herre gud när vi var nere i källaren och skulle ta fram alla kartonger som ska på loppis så hittade jag i en av mina kartonger en väldigt intressant sak!! Nämligen min dildo, batterierna funkade klockrent också ASG... Hm tror ni att jag har använt den mycket eller??? Nop alldeles för hård för min smak, ska i så fall vara en mer naturtrogen dildo, då kan jag gärna tänka mej att leka =D  Nämen hua Ulrica nu blev det alldeles för mycket info, dax att sluta här..  Tack och hej från en naturtrogen dildo tjej....

 
 
Caroline

Caroline

22 februari 2009 13:55

Tack :)
haha du e rolig du *s*
Inte ska man väl ha leksakerna i källaren heller haha Jag börjar förstå varför du mår dåligt ;)
Nä skämt å sido... Äkta vara är nog bäst :)
OOOOoooopsss

http://rarron.blogg.se

 
Linda B

Linda B

22 februari 2009 15:25

Jag håller med Carro, den är ju på fel ställe, ska inte den vara bland handklovarna och trosan utan gren i en byrålåda...

*fniss*

http://you know the address :-)

 
Ingen bild

"musen"

22 februari 2009 17:34

Jaa du, lägg din dildo på Pers kudde...skulle vilja läsa hans tankar då...ASG nu har jag roligt ;) haha hihi hoho
Vi höres / kramar till er alla

 
Ingen bild

Anna (Mias moster)

22 februari 2009 22:42

Hej hopp!!!
Ojoj vad jag skrattade när jag läste detta!
Ja, vi måste ta en fika var alldeles för länge sen nu!!

Ha de
Kramizz

 
Ingen bild

Susanne

23 februari 2009 14:55

Om jag inte minns fel så fixade du en till blogg på www.blogg.se.
Jag skulle oxå vilja ha en blogg där som bara vissa utvalda kan läsa.
Hur fixar man d? Kanske vill du guida mig?
Skriv gärna hur under mina kommentarer på min blogg.

 
Ingen bild

ericalandgren

10 mars 2009 13:51

har du tage bloggledigt??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards