Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ulrica - 9 februari 2009 08:07

och idag kommer mammas lilla prinsessa hem och Jennifer =)..

Tack för kaffet och för att jag och grabbarna fick komma och pussa på lilla prinsessan igår kväll =)..


Fyyy f*** vad le jag är att man bara kan tanka på busskorten på internett eller nere på navet =( Nu kläcker en SUR, VRESIG OCH ALLMÄNT OTREVLIG PONTUS FRAM ATT JAG HAR BARA 4KR KVAR PÅ KORTET!!!!! Men jag har sagt till Pontus och Dennis ett x-antal gånger att DOM måste säga till mej i tid, för jag kan inte se hur mycket pengar dom har kvar på busskorten... Hm blir väl att han får ta sej en promenix dåra, kanske lär sej någon gång..


Du hjärtat det började redan i morse det vi pratade om igår, får se om det håller i sej resten av veckan nu då =/....


Japp nu ekar det rätt bra i rummen här hemma, har packat bra mycket.. Tagit ner nästan allt från väggarna...

Men som tur är så vet dom som ska komma och fira lilla prinsessan till helgen att vi ska flytta.. Kommer dom som har blivit bjudna så blir vi allt som allt 26/27 st =)... Sitter och filurar på vad jag ska göra för tårta och vad vi ska bjuda på för fikabröd?? Några förslag skulle vara snällt =D Ja och sedan har vi total idé torka på vad vi ska köpa tlll lilla gumman...


Nu ska jag klä mej och sedan traska iväg till A och dricka några kannor java och surra skit.. Blir att klä på sej massa, är ju svinkallt ute...


                    Puss och kram till alla som är värd en !!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards